lullige opmerking tegen jongens.

Jongens kunnen er wat van, lullige opmerkingen maken.
Maar kunnen wij dat ook, ben best wel benieuwd.
Aangezien we hier nog geen topic over hebben.

De mijne:
Mijn vriend is nu voor 2 weken op vakantie, en elk smsje wat ik krijg van hem heeft wel iets met sex te maken (niet dat ik dit erg vind maar begon me er wel beetje aan te ergeren). Toen smste ik voor de grap terug; Denk jij alleen maar aan sex in deze relatie?
Ik dacht een smsje met een grappig antwoord terug te krijgen.
Maar hij voelde zich zwaar schuldig/lullig en zou het er niet meer over hebben.
Achteraf gezien nu ik dit tegen meerdere mensen had verteld vonden ze me maar een beetje gemeen.

Achja, ik kon ook niet weten dat hij zich er kut over zou voelen :angel:

En ik wil ook jullie lullige opmerkingen weten!

Hmm… het is wel een beetje een rare opmerking vanaf hem gezien denk ik :stuck_out_tongue:
Ik zie wel in dat het als grapje was bedoelt (a) maar hij denkt dat dus niet… Gewoon eerlijk zeggen dat het een grapje was, dat het écht niet zo bedoelt was etc…

Ik vind dat je gelijk hebt, en je kan er toch binnekort over praten. Dat je het leuk vind om er soms over te praten maar niet altijd! je wilt ook eens over iets anders praten vertel hem dan wanneer die terug is :wink:

Je hebt wel zn trots geraakt xD, want hoe ik het nu interpreteer bedoelde hij het steeds als grap, en dacht van : o ze vindt het vast niet erg xD… maar nu je een opmerking terugmaakt, kan je hem misschien wel ‘beledigd’ hebben =|…
Na ja, hij komt er wel overheen, je hoeft je niet schuldig te voelen xD

X

Via sms komt de toon op hoe je het zegt niet aan he?

ja nee, oke klopt.
Maar goed aan de ene kant wou ik dat het duidelijk werd, maar niet dat hij zich lullig voelde :open_mouth:

Net alsof jij daar iets aan kan doen dat hij zich zo voelt.
Ik bedoel; jij voelt je toch ook lullig (op een iets andere manier dan) als je vriendje het ‘alleen maar’ over seks heeft terwijl ie weg is.
Wat is daar minder lullig aan.
Je bent heus niet lullig geweest tegen hem. Tenminste, hij dan even lullig als je vriend.

Je kan de situatie dus van 2 kanten bekijken!

hee maar ontopic, het ging over lullige opmerkingen…

‘je bent niet dom, je bent gewoon minder slim!’
dat was ik niet, het kwam er gewoon opeens uit.

Een jongen uit mijn klas had zn haren laten knippen en was er niet blij mee en vroeg aan mij wat ik ervan vond. Ik zei dus; ik vind het wel leuk hoor, maar je moet alleen toch je haar maar weer laten groeien want nu zien je oren er nóg groter uit. En echt de nadruk op NOG gelegt :grin: Maar het kwam er gewoon opeens uit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, oke dat is dus echt lekker aardig! :’)
Die jongen had zich lullig moeten hebben gevoeld!

haha nou hij is mijn vriendje en hij kon (en nog steeds eigenlijk) er echt heel erg hard om lachen. x] Ik zakte wel door de grond.

Nou, ik was op vakantie.
En daar had ik een jongen leren kennen best een cutiee enzo en ik verwende hem wel eens (lees: pijpen) , geen seks want daar was ik nog niet aan toe zeker niet als ik hem niet zo goed kende. Anywayy, hij stuurde dus best vaak berichtjes met:
“Kom je zuigen?” Wel 2 keer op een dag ofzo ik werd nogal gek daarvan dus ik stuurde terug:
“Als je doorgaat met dat vragen kom ik wel bijten, en dat meen ik serieus.”
Toen zei die : Sorryy.
Beetje hetzelfde verhaal als de topicstarter haha

Een jonge die ik ken, zit altijd echt slecht over allochtonen te praten etc.
En toen bleek dat ie mij echt leuk vond (ben een allochtoon, ja ksnap het ook niet).
Laatst was die weer bezig over hoe leuk die me vond. Dus ik vroeg hem zo; Wil je met me :flushed: ?
Hij helemaal blij: Ja! Ik: Ik niet met jou :slightly_smiling_face:
Toen was ie wel even verdrietig :drama:

Dat is wel zielig! maar ik moest wel even lachen

Oke, dat is echt goed grappig. maar wel lullig!

Als het over iets kleins ging legde ik altijd de link naar zijn… jeweetwel.

Ohhh dat vond ie echt niet leuk. xD

ik weet nu ff niks, maar ik ben best vaak lullig tegen jongens, omdat ik denk dat ze er tegen kunnen. maar als ze dat dan niet kunnen zijn ze ook echt saggo en ineens helemaal ego gekwetst enz, en dan voel ik me best schuldig…

ik heb dat echt allen bij jongens, aaachjoh, kunnen ze wel tegen, oeeps. :open_mouth:

Laatst op vakantie, zaten we met een hele groep in een cafeetje en ik was met een jongen aan het praten die 2 jaar jonger was als mij(en nogal kinderachtig).
Hij ging drinken halen dus ik vroeg of hij ook iets voor mij mee wilde nemen.
Hij: wat wil je?
Ik: Sex on the beach (m’n drankje voor de duidelijkheid :angel: )
Hij dacht een leuke opmerking te maken: Ooh wil je dat met mij? :smirk:
Ik: Nee ik doe niet aan sex met minderjarigen…
Hij was meteen weggelopen…

Best lullig… Maar iedereen kon er om lachen behalve hij :stuck_out_tongue:

Er was een jongen die in het verband zat (zn voet). Dus toen zei ik iets en mompelde erachteraan; ‘met je kutpoot.’ Hij was beledigt joh ö.