Lukt me niet

He allemaal

Heb paar dagen geleden al een topic aangemaakt over dat het niet zo goed gaat op school en dat ik me niet kan aansluiten bij klasgenoten.

Ik heb er met mijn lb’er over gepraat maar ik kom geen steek verder. Had ook een gesprek gehad met maatschappelijk werkster die mij zou helpen maar daar hoor ik ook hele tijd niks meer van (ondanks dat ik al zelf contact probeerde te krijgen). Ik verwacht natuurlijk geen mail terug binnen 1 dag maar het is nu al een paar dagen geleden.

Momenteel zit ik enorm in een dip en hoe ik het ook draai of keer het lukt mij maar niet om de knop om te zetten om naar school te gaan ondanks dat ik de opleiding leuk vind. Ik ben hele tijd bang dat het mij toch allemaal niet gaat lukken en het helpt niet bepaald mee dat ik tegen dingen constant aanloop wanneer ik zo mijn best doe.

Daarnaast zit ik ook in een depressie waardoor ik veel moeite heb om naar buiten te gaan of überhaupt wakker te worden. Ik word onderhand gek van mezelf en ik durf er ook niet over te praten met mijn lb’er want het lijkt alsof ze mij niet serieus neemt. Naar mijn gevoel denkt ze dat ik mij aanstel oid terwijl het mij werkelijk niet lukt om school vol te houden.

Weet ook niet echt waar het aan kan liggen maar naar school gaan is voor mij best veel moeite en wanneer ik tegen moeilijkheden aanloop vermijd ik school gewoon het liefst helemaal wat natuurlijk niet goed is want ik moet hoe dan ook mijn diploma halen. Dit is alweer de 2e opleiding waar het niet goed gaat en ik wil niet weer een jaar verspillen maar mijn afwezigheid begint weer enorm te worden.