Heeeii allemaal!
Sorry dat ik jullie zo bruut lastigval (xD), maar ik heb echt een heel erg groot probleem.
Nou zoals jullie misschien al in de titel kunnen lezen: LUIZEN!!!
Ik heb zelf ontdekt dat ik luizen heb. Ik had al een tijdje jeuk op mijn hoofd, maar ik heb ook heel erg last van roos. Dus dacht ik dat dat het was. Tot ik vaochtend wakker werd en er in mijn bed een heel klein beestje liep: een luis. Ik heb foto’s opgezocht op internet van luizen en hij zag er precies zo uit. Nu zit ik met twee problemen:
-
Mijn ouders weten hier nog helemaal niks van!!! Hoe vertel ik dit ze? (hoe begin ik erover etc.)
-
Ik schaam me kapot met die *******beesten op mijn hoofd. Ik heb het gevoel alsof ik een vieze holbewoner ben die al 10 jaar niet heeft gedouchet!!!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik zit er echt heel erg mee. Ik heb al 1x eerder neten gehad, maar toen konden ze gek genoeg geen luizen vinden. Maar die neten hebben we toen verwijderd en we hebben de weker erna nog 2x per dag gekamt en 1x per dag gechekt. Maar wat moet ik nu doen? Ik heb het gevoel als ik het mijn ouders vertel, ze alleen maar denken dat ik 1 bonk problemen ben ofzo. Ik hoop echt dat jullie me willen helpen!
groetjes,
een hopeloos meisje