Luistertoets TL Engels/Duits/Frans 2011

Al gemaakt? Of kijk je er tegenop? :slightly_smiling_face:

Ik heb morgen Engels luistertoets. :l Ik denk dat het wel goedkomt!

Vrijdag heb ik Duits, daar zie ik zooo tegenop. :frowning_face: Ik had een 4 op beide oefentoetsen…

Ja ik heb Engels vorige week al gemaakt, heb er een 8,8 voor :grinning:

Ik had vandaag een kijk/luister toets van engels!.
was echt wel moeilijk !! :frowning_face: het ging over kwallen ,speurhonden en ruimtegorilla’s enz!!. :flushed:
t sloeg nergens op! :stuck_out_tongue:

Zij er geen antwoorden op internet te vinden?

Omdat sommigen hem al gemaakt hebben… ik wil echt even antwoorden hebben, in ieder geval voor Duits, dan komt het wel goed. x]

Frans al gemaakt vandaag, wat een poepluistertoets! ;s
alle a,b,c antwoorden werden gezegd, en dan was het maar gokken welke het goede antwoord was!
Duits heb ik niet, en morgen heb ik engels. Nu ben ik in engels wel een stuk beter, dus dat komt vast goed!

Ik heb ze allemaal al gehad. Weet iemand wanneer je de cijfers krijgt? Op de Cito site, staat dat de adviesnormen in week 9 gepubliceerd worden, maar dat is toch hardstikke laat om een cijfer te krijgen?

gister engels gemaakt maar 9 van de 38 foutt:lol:

Heb engels en duits nog niet gehad, van frans alleen de videodeel, morgen doen we audio!

@ DreamxCatcher
Jaa klopt, ik had vandaag video! Heb je die al gehad? Ik moet morgen audio, ik had vandaag bij video 11 vd 17 goed, vond ik best wel goed van mezelf had namelijk echt alles gegokt!

wil iemand antwoorden van franse video?

-ZO NEE SCROLL MAAR LEKKER DOOR-

als ze vragen welke bikini ze had, dan is dat oranje met goud
en wat haar broertje had gedaan, is haar met zand ingestopt in het zand, weet niet precies meer wat er in et antwoord stond maar dat is m!
en over 2egedeelte: over die operazangers moet je het antwoord neerzetten van vrolijke noten er tussendoor ofzoiets! :wink:

-----

klaar hoor haha

Vandaag Engels gehad, best wel moeilijk… :frowning_face:

Het eerste stuk over die kwallen vond ik het moeilijkste. Die nieuwsberichten waren best makkelijk en het videodeel ging wel… alleen heel veel antwoorden leken zo op elkaar. Ik hoop op een voldoende maar ik vrees van niet. (:

En morgen Duits… :c

aah mn frans lerares heeft mn luisterexamen nagekeken, ik had 24 van de 34 punten goed, oftewe voldoende! AAAH VREUGDEDANSJE