Luie mensen

Hebben jullie dat ook dat mensen je wel eens dingen vragen, terwijl als ze het op google zoeken je het meteen kunt vinden. Of ze komen met een voorstel maar juist jíj kan dat weer regelen. En ga zo maar door. Ik vind het niet vervelend om iets voor een ander te doen of om iemand te helpen, maar met zulke dingen denk ik echt, zoek zelf eerst eens wat voor je iets vraagt, of het is toch jou idee/probleem, los het dan ook zelf op/regel het dan zelf. Daar kan ik af en toe echt chagrijnig om worden. Dus mijn vraag: kennen jullie dit ook?

Sorry… ik ben soms zelf zo’n persoon. :flushed:

luiheid :headbang2

Ik ben ook lui.

:metal:

JA.

Ik ben ook vreselijk lui, maar dat soort dingen doe ik juist weer wél!

soms doe ik dat ook wel eens, maar vaak heb ik google al heel vaak geraadpleegt als ik er een topic over open.

Ik ben ook lui :headbang2
Maar de zoekfunctie sucks.

Ja precies, dat zoek ik meestal ook zelf al wel op, maar ook gewoon bij klasgenoten ofzo of snel op msn.

Kijk dan kan het wel.

Maar let’s face it, sommige mensen kunnen ook totaal niet zoeken.
Het enige wat ik nooit kan vinden is boter in de koelkast…als het recht voor me staat.

xD hahahahahahahaha

Ik ben lui :angel:
maar ik begrijp dat je je ergert.=)

ja dat herken ik zker!
gisteravond nog! iemand smst om te vragen of we met het team gezellig bij hem komen filmkijken, maar of ik dan even het hele team wil bellen/smsen.

Ja heb ik ook
maar ik help mensen graag als ik er bijna geen moeite voor hoef te doen, dus ik erger me nooit eraan

:kissing:

Ja idd, of ze verwachten dat jij het opzoekt x/

Ik ben lui.

HAHAHAH, ik altijd.

idd de zoekfunctie is best wel kuttig :astonished:
tenminste als ik wat zoek en ik typ het in dan vind ik nooit hetgene wat ik zoek of ik vind het wel maar dn is het nou net niet duidelijk

ik ook niet! hahaha, mn moeder lacht me dan altijd uit >.< dan zit ik helemaal moeilijk te zoeken terwijl het voor me staat!