Ik post eigenlijk nooit een eigen topic, maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet.
Sinds kort woont er links van mijn studentenkamer (volgens mij) een gezin naast me in het huis. Eerst hadden we heel veel overlast van het verbouwen (Om 8 uur beginnen met boren en om 22:00 ergens klaar zijn elke dag week in week uit), maar ok weetje dat moet gebeuren dat snapte ik dan nog. Alleen nu ze er wonen hoor ik ze non-stop schreeuwen en praten. Volgens mij zijn het buitenlandse mensen waarvan het ook wel de cultuur is om wat harder te praten. Alleen ik zit er niet op te wachten om gewoon alles van mijn buren te horen.
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Heb vannacht tot 4 uur wakker gelegen omdat het klonk alsof ze in mijn kamer stonden te roepen. Dus ik ging net toen ik ze weer hoorde op de muur kloppen (zo van hey hoor even hoe dun de muren zijn) en toen kreeg ik gelijk een snauw vanaf de andere kant.
Ik wilde een briefje door de bus gooien met of ze er rekening mee kunnen houden. Alleen ik woon niet in een hele goede buurt (Rotterdam Zuid) en ben een beetje bang dat ze straks ziek boos worden ofzo (’: