Luckystars

Heey ik heb een paar vraagjes over luckystars…

ik vind ze heel leuk maar wat is er eigenlijk de bedoeling vanof is het gewoon leuk of is het om aan iemand te geven ofzo. :stuck_out_tongue: en hoor je er dan gezichtjes op te tekenenofzo?
En… hoe maken jullie ze, gewoon met papier en dan gewoon strookjes knippen van een a4 of hbben jullie strookjes gekocht ofzo of echt origami strookjes?

gewoon voor de lol / sier. ik heb het met gewoon papier geprobeerd alleen het ding verfrommelde helemaal. echt lelijk xD dus sindsdien niet meer geprobeerd. dusss verder weet ik niks.

upje n.n

up!^^

ik heb er ongeveer 300 sterretjes…
Ik maak ze gewoon van printpapier.

kheb ze gekocht in maleisie =p waren maar 40 cent ! O.O

ik heb ze ook getryed met gewoon gekleurd papier :stuck_out_tongue: najaaa ze waren helemaal verfrommeld vanachter:D heel erg lelijk, maar wil het echt graag kunnen :grinning:

Bij mij wil het heel goed met gewoon papier, maarrr ze zijn zo op :expressionless: Ik had ook eerst 2 van die pakjes gekocht met strookjes, en toen had ik 200 strookjes in 2 dagen op xP Dus dan mag ik heel veel gaan knippen

Ik kan het niet, maar ik denk dat ik het mezelf wel aan ga leren. Ik vind het wel echt zoo stoer.

Waar kun je die strookjes kopen? :cold_sweat:
Want ik ben nu steeds aan het knippen… <_<

ik heb het met knutselpapier gedaan.met van di strookjes waar ik vroeger muizentrappetjes meemaakte XD ik maaktze voor de lol,was gewoon een soort verslaving ofzoXDhaha

ik heb er al zo’n 2500 ong.+veel die ik al heb weggegeven
maar ik heb daarstraks gevonden dat je ook hartjes kan maken zoals lucky stars

wat zijn dat voor dingen dan? :stuck_out_tongue:

link hartjes: http://www.youtube.com/watch?v=12_nJamoyTk&NR=1
'daar staan nog andere links van dingen, zo heb ik net een vlinder gevouwen :see_no_evil:

op www.mostcutest.nl kan je luckystars-papier kopen!
en helemaal geen dure verzendkosten, echt super!
heb er zelf ook al een paar keer iets besteld!

ik begin ook weer helemaal!! Ik heb het een heletijd niet meer gedaan nou wil ik weer beginnen !!

voor de gein.
ik ga gewoon naar zo’n hyve, en daar kan ik ze uitprinten en anders op google zoeken :stuck_out_tongue:

wat leuk!!!

zo’n hartje bedoel ik niet, link: http://www.cutoutandkeep.net/projects/3d-paper-hearts_2
het is met hetzelfde reepje gemaakt als een lucky stars strookje

ik vind dat geen harje maar meer een boemerang ofsoo
maar waar kan je inderdaad dat papier kopen?? niet op de computer maar echt bij een winkel zoals blokker???

Ik hoorde dat je ook gewoon papier door de papier versnipperaar kunt gooien, vond ik zelf wel een briljant idee voor als je niet wilt bestellen op internet.
Alleen vraag ik me af of je stars dan geen propjes worden :grinning_face_with_smiling_eyes: