Lucky Paper Stars Help! Ik zit vast ;x

Heei :grinning:!
Sorry als er al een toppic was o,O
Kon alleen maar toppics vinden van 120 dagen oud.
En ik ben begonnen met lucky paper stars!
Ik kom alleen niet verder met dat gleufjes dinges ;o
Dat mislukt iedere keer!
Ik heb nu dit:
Ik hoop dat iemand me kan helpen :slightly_smiling_face:
Alvast bedankt!

Groetjes x

ik ga het proberen! :grinning:
Dankjewel :upside_down_face:

Ziet er ook wat losjes uit, maar dat kan aan de foto liggen.

Het is weer mislukt ):
Het papier deukt heel de tijd in, en er blijft geen klein deukje in zitten ;$
Het ziet er nu zo uit.
Ik heb geen idee hoe ik dit op kan lossen :flushed:

kijk op youtube! zo heb ik het ook geleerd. ^-^
en het moet best wel losjes gevouwen zijn anders lukt dat echt niet om die ‘‘deukjes’’ erin te maken. >w<

Ik Ga nog even oefenen :grinning: Heb nu al een nieuwe maar de deukjes moeten er nog in! :sunglasses: Kijken of het gaat lukken :flushed:

Mm, Telkens als k er een deukje in maak word hartstikke plat!
Ik denk dat k nog wel ff bezig ben :flushed: .

Meeste mensen doen het met twee handen dus met beide handen duwen ze met wijsvinger en duim aan twee kanten. Ik doe steeds een hoekje per keer vormen. Dan duw ik met m’n rechterhand met duim en wijsvinger met mijn nagel een hoekje goed. En zo doe ik het met alle hoekjes. Vind ik zelf makkelijker.

Dat doe ik nu ook! :flushed:
Alleen het lukt me niet echt! Hij blijft heel plat, en inplaats van een sterretje word het dus een heel misvormd vierkantje :flushed:
Oepsie… ;x

Gebruik ook geen te kleine strookjes, dat is ook lastiger! En probeer niet teveel kracht uit te oefenen, ook niet met de hand waarmee je hem vast houdt. En natuurlijk ook heel veel oefenen!

Nieuwe poging! :grinning:
Dit heb ik nu:
Ik hoop dat ie stevig genoeg is :flushed:

Hij is best goed gelukt dit keer! :upside_down_face:
(Volgens my dan… :flushed: )

Zie je, het lukt wel als je blijft proberen :slightly_smiling_face:

Soms helpt het ook om dikker papier te gebruiken! Maar het is je al gelukt zo te zien ^^

Het gaat steeds beter ^,^ Heb dr nu een stuk of 10 ;$
Maar jah… kmoet nog wel een beetjj oefenen :slightly_smiling_face:
:flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

Haha, ik vouw hem altijd vrij strak omdat het me anders niet zo goed lukt, maar dat zou ook gewoon aan het papier kunnen liggen

ALs ik 'm los vouw (heb k ontdekt :cold_sweat:) lukt het mij ook niet! Dan verschuift alles :flushed:
Strak vouwen is het fijnste :slightly_smiling_face:

Ik vouw ze zelf ook altijd redelijk strak en als er 1 niet lukt kan dat ook aan je papiersoort liggen den helpt het soms om dunner of dikker papier te gebruiken mijn strookjes zijn meestal 1cm bij 20cm maar je kan er ook groter (of kleiner) maken maar dan moet je wel even zien dat de verhouding nog ongeveer klopt
Ik maak veel van die bokaaltjes met allemaal sterretjes in.
iemand misschien nog leuke patroontjes want ik wil er weer eens een nieuw

Wow, kheb al bijna 300 lucky stars :grinning:

Ik join jullie. Ik ben er pas geleden aan begonnen en ik kan niet meer stoppen. Het is echt leuk!