lucide dromen.

hgsjgjjs jeetje, en het leek me echt zo geweldig… het zou zo leuk zijn als ik eindelijk mijn dromen onder controle had…

Ik snap helemaal niks van die site :frowning_face:

+100 :stuck_out_tongue:
Die site bekeek ik ook steeds toen ik hier net mee begon. Er is zelfs een forum (wel engels). Maar het is echt een leuke informatieve site =)

Wow na wat duidelijke uitleg van mijn vader weet ik dus zeker dat ik dit absoluut niet ga doen.

Ik ga in ieder geval beginnen met mijn dromen opschrijven. Ik heb vaak meerdere dromen per nacht, en ik herinner me vaak nog veel.

Het lijkt me wel tof om dit met iemand uit te wisselen/delen… Iemand die hier ook interesse in heeft?

Nou mijn vader is heel erg van het Spirituele en ik zelf ook. Ik heb gevraagd wat dat van jou had kunnen zijn, omdat ik het zo raar vond dat je zei dat het net echt leek of er iemand in je kamer stond. Nou nu moet je echt niet bang worden ofzo. Maar het kan zijn dat dat in je kamer een Astrale wezen was. En dat is een geest die het licht niet kan vinden. Hier door blijven ze op aarde rond zweven op zoek naar mensen die zich openstellen voor hun, en kunnen ze energie van je weghalen.
Dit kan komen door verkeerd te mediteren, glaasje draaien of lucide dromen. Dus als je zeg maar zelf alles oproept. Het kan gevaarlijk zijn, en een schokkende gebeurtenis zijn.

Ik heb liever niet van die mensen die nu zeggen wtf doe normaal doe niet zo gek, of van die belachelijke reactie’s dit geloof ik echt. Heb er respect voor.

Ik heb vaak lucide dromen wanneer ik een nachtmerrie heb. Op een gegeven moment realiseer ik mij dat ik droom en dan ben ik niet meer bang, maar de controle over mijn droom neem ik vaak niet.

Sinds wanneer is dat zo’n hype haha. Ik doe dat al sinds kind zijnde onbewust (: Nadeel is dat je je echt niet uitgerust voelt de volgende ochtend.

Oh mooi zo sommige mensen vinden het gewoon raar als ik dat soort dingen zeg. Ik geloof zelf wel in een God maar niet als een persoon ik geloof dat God een energie veld is een hele krachtige. En dat Jezus een gevallen Engel was. Ik zelf haat de kerk en de bijbel, ik er niks mee. Ik bid alleen als ik dat zelf nodig vind.

Maar echt een vervelende situatie heb jij. Logisch ook dat je niet meer alleen durft te slapen. Ik denk dat je het beste idd naar een spirituele psycholoog moet. Die kan je daarmee goed helpen, je moet er in iig om denken dat je je nergens meer voor opstelt zoals deze dingen. Voel je je trouwens ook wel eens moe ofzo? Of niet helemaal goed?

Ik ga dit dus niet meer proberen…

Dat moet je ook niet doen, je doet het namelijk soms als in je eigen dromen. Zonder dat je het door hebt. Maar als je dingen zelf gaat uitproberen kan het misgaan.

Wow dat is echt heftig hoor, ook dat je al nachtmerrie’s hebt van af kleins af aan. Het lijkt mee ook heel erg omdat je haast aan niemand kwijt kan, zoals jij al zegt heel veel mensen verklaren het voor gek etc. Echt jammer vind ik dat altijd, maar goed. Ik weet zeker dat je daar niet voor gek verklaart word. En ik hoop dat ze je kan helpen! Want dit is echt niet fijn. En geen dank hoor! (: Laat het me maar weten hoe het is gegaan bij die Psycholoog! Je kan me trouwens ook altijd noten als je wat kwijt wilt.

Geen dank! En gelijk heb je. Misschien zijn er wel meer meiden met deze ervaringen.

Oke, dit LEEK me tof. Maar nu vind ik het eng :’)

Lijkt me zo eng omdat ik ook altijd bang ben voor demonen. :grimacing:

IK BEN ZO BANG NU OH EM GIEEE

Calm yo tits.

Okee dat vorige was overdreven , sorry :’’)

Dat heb ik nu. + dat ik de hele tijd aan demonen denk…