Hi girls,
Ik kan meestal altijd mijn dromen onthouden. En tijdens mijn droom weet ik vaak ook dat ik echt droom. Dit betekent lucide dromen. (Zoek maar even de gehele betekenis op op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom
Maar vannacht heb ik echt een enge/rare droom gehad. Dezelfde als eergister.
Mijn vriend moest om 6:30 op, dus de wekker gaat en ik maak hem wakker. (Dit is allemaal echt gebeurd, dus niet in de droom). Ik ga verder slapen, terwijl ik nog half aan het slapen ben. Ik ga meteen door naar de droomfase. Ik droom dat ik wakker word-in het zelfde bed, op dezelfde plaats. Mijn vriend komt binnen door de deur en zegt dat hij terug mocht komen van zijn baas. Hierbij sta ik op en ga ik naar beneden. Bij iedereen kan ik het verleden/heden zien als ik naar ze kijk. *blur* Als ik daarna aan de voordeur sta bij zijn moeder, zie ik dat zij Casper (mijn schoonbroertje van 3, het broertje van mijn vriend), dood en bloedend in haar handen heeft liggen. Ik schrik mij kapot en vraag wat er aan de hand is. De moeder zegt dat er niks aan de hand is en dat het kind gewoon dood is - zo nonchalant. Ik vertel aan mijn vriend dat ik bepaalde beelden zie bij mensen en hij gelooft me niet. *blur*. Ook zijn moeder vertelt hem dat Casper niet dood is en hij staat erna springlevend bij ons.*blur*.
-
Hierop word ik bezweet en in paniek wakker. WTF did I just dream?!
Geschokt was ik. En dit soort dromen heb ik vaker… Soms nog erger.
Wat vinden jullie ervan, en wat was jouw droom vannacht?