Lucht je hart

Dit hebben ze ook op kaboem en t is best wel leuk.
Dus, lucht je hart! Gooi het eruit n_n
enzo.

kusje

Ehmmmmm ik ga bijna op wintersport, heb er super veel zin in, ga met mn vriendinnethe!!! HWOWJWHWOWJWOOOWOOWHWJ!

Dat is koehl ^^

Oke…
*zucht* ik heb niks te luchten eigenlijk

yeeeeessssssss de zon schijnt

DE ZON SCHIJNT NIEEET?:stuck_out_tongue:

PAPJES BIJ DE HAPPYMEAL MOETEN WEG!

IK WIL EEN LOEMPIA!

IK WIL NIET DAT DE VAKANTIE MORGEN VOORBIJ IS…

zoiets?:stuck_out_tongue:

Flauwvallen in de badkamer doet pijn!
Waarom zijn er zoveel problemen op de wereld die we niet kunnen oplossen enz enz enz
waarom moet ik zo hard werken voor school en wat is het probleem van sommige jongens
tering wat een vragen allemaal maar this er nu wel uit. hopen dat iemand antwoord heeft:)

GRRRRR IK BEN BOOS EN WEET NIET WAT IK NA SCHOOL WIL DOEN!!

Ik zou zeggen: Don’t worry, be happy…lalalalalal tutududututuduututudutuudutu (:sunglasses:

Ik voel me de afgelopen maanden echt superkut. Want ik ben echt zoo onzeker door al mn vriendinnen ze boren me echt de grond in. En ik maak mezelf ook heel ongelukkig want steeds als ze niet op msn zijn ofzo of als het lijkt alsof ze iets niet aan me willen vertellen dan ga ik helemaal denken dan ze hebben afgesproken om iets te doen zonder mij en dat ze over me roddelen en dat ze me haten. En ik word dr echt superongelukkig van. En ik heb ook 1 vriendin die zegt dat ze ook heel ongelukkig is maar ondertussen doet ze echt allemaal lullige dingen tegenover mij, en dan daarna gaat ze heel lief doen en net alsof er niks gebeurt is. Ik voel me echt zo kut daardoor :frowning_face:

Zo dat moest dr ff uit

Ik moet vandaag Griekse woordjes leren :open_mouth: les 2 t/m 14…pfoe. En morgen is de vakantie afgelopen :’(!!!
Tsja…

Hehe, heb je Pallas? Dat heb ik ook, en als ik het zo zie zit je in de 2e, en in de 3e wordt het stukken erger. Sorry. xD

Bwaaaa, waarom kan hij nou nooit eens duidelijk doen.

Esther, ik mis jou zo erg op atletiek! Je was een van mn eerste vriendinnen daar en zonder jou had ik er niet op gezeten! Ik hoop echt dat je snel weer komt!

Whaa, ik snap niets van mezelf!! Waarom moet mijn humeur zo vaak en snel veranderen door de meeste stomme dingen?! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zon!! Eindelijk! Heb zo’n zin in de zomervakantie! :grinning:

Waarom moet ik nou zo verlegen zijn? … , Ik hou van je!! :astonished:

Zo, dat is eruit! :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

WAAROM MOET DAT STOMME WIJF VOOR MIJ DE HELE TIJD MAAR AANDACHT HEBBEN !

EN WAAROM KAN ZE NOOIT EEN X DR BEK HOUDEN!

IK WIL NIET MEER LEREN VOOR SCHOOL

ME MOEDER MAG ME MAKE-UP NIET WEGGOOIEN!

Okee dat is dr uit :wink:

IkwilnietmeerMOEzijn =S Ikwilnietdatmorgenschoolweerbegint! Ikganiet! Zekunnenmenietdwingen!

Uhhh… eigenlijk kunnen ze dat wel :frowning:

annelies ik mis je heel erg. =(
waarom wilde jouu k*t ouders nou pérsee zo ver verhuizen :frowning_face:
vroeger elke dag chillen, nu zie ik je alleen in de vakanties. (4x per ajar godverdomme :frowning_face: ) !
best friends foreverr.

ok dat is eruit :smiley:

Niet als je een burn-out hebt.

Heel veel sterkte chick (;

HEEEEEE. dr zitten toch Hello Kitty dingetjes bij de happy meals!?!?

In de vijfde wordt het nog erger…
kheb morgen een SE over de bakchai… bedankt meneer van der Laan ¬¬