Lucht je hart over je schoonfamilie.

Yeey een algemeen lucht je hart over je schoonfamilie!
Kijk of hier nog meer mensen zijn met de zelfde problemen.

Ik hou van mijn schoonouders!

Ik heb geen schoonfamilie, forever alone enzo.

Wou dat ik dat kon zeggen, vind alleen mijn schoonmoeder leuk

Ik vind mijn schoonvader zo leuk en grappig :'D. Mijn schoonstiefmoeder, nah, ze is niet ónaardig maar ze is echt kut tegen mijn vriendje en dat heeft echt veel invloed op mijn beeld van haar.

En mijn vriendjes demente oma is gewoon hilarisch, en zijn broer is superleuk maar die zie ik niet zo vaak.

Ik ken ze amper: zijn vader 2 x gezien en zijn moeder af en toe als ik bij hem ben.
weet ook niet of er meer van gaat komen of niet
maar misschien zeik ik, we hebben pas 3 maanden

Sinds donderdag geen schoonfamilie meer, maar zijn vader was echt ge-wel-dig. Die heeft nog met mijn tante gedated haha, en z’n moeder ja, nu ik er zo achteraf aan denk is ze echt wel lief, ze heeft me alleen een keer behoorlijk aan het schrikken gemaakt. :’)

Ik vind mijn schoonouders wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Ze beginnen wel altijd een gesprek met me, zijn geïnteresseerd, daar ligt het allemaal niet aan, maar ik vind ze een beetje saai op de 1 of andere manier. Er gebeurt daar thuis nooit zoveel. Met zijn broer en de vriendin van zijn broer vind ik het meestal wel heel gezellig (:

Mm nu voel ik me toch een beetje schuldig dat ik dit gepost heb, omdat ze echt wel hun best doen om aardig te zijn, het zijn ook wel lieve mensen. Maar goed, ik doe ook niet vervelend tegen hun, ik laat niet merken dat ik ze een beetje saai vind. Dus dan mag dat wel toch?

Zijn moeder: wel oke, best aardig alleen ben ik het met veel dingen niet met haar eens zegmaar.
Zijn vader: fuck. Ik ben die man gewoon aan het ontwijken nu, verschrikkelijk.
Zijn broertje: die negeert me gewoon, maar het is een probleemkind dus daar trek ik me maar niet teveel van aan.
Zijn tweelingzusjes: té blij en té kinderig (is dat een woord?) maar wel gewoon aardig.

Ah joh je hoeft je niet schuldig te vinden

de hele familie is geweldig :grinning:

Doe eens moeite om naar ons te luisteren. En als jullie zeggen dat we mogen zeggen als we het er niet mee eens zijn, en we doen dat zijk dan is niet zo. Bah ik heb geen zin meer om daar te zijn eh -.-" heel lullig voor mn vriendje, maar hij is ook liever bij mij dan bij hem thuis

ECHT EEN AMAZING SCHOONFAMILIE HEB IK !

Mijn schoonouders zijn superaardig en met m’n schoonzusje kan ik het supergoed vinden. Ze is ook mijn leeftijd dus heel vaak gaan we met haar en haar vriend ook lekker op stap. En de rest van zijn familie is ook echt superlief. Alleen erger ik me soms een beetje aan zijn oom wanneer hij zijn afspraken met mijn vriend weer eens niet nakomt en mijn afspraken met hem dat dan maar moeten verduren. Gelukkig heeft hij het erover gehad met zijn oom en komt er langzamerhand wel verandering in.

Mijn schoonfamilie is geweldig, ontzettend lief zijn zij

http://forum.girlscene.nl…ders/list_messages/187315

http://forum.girlscene.nl…list_messages/210371/last

Zoekfunctie!

Mijn schoonfamilie is verschrikkelijk.
Die mensen wachten op de dood.
Ze steunen mijn vriend totaal niet, geloven nergens in en zijn altijd negatief.

Het ergste is dat ik heel erg mijn best doe voor ze, maar ze hebben niks positiefs in zich, wat ik heel erg vind.

aah mijn schoonfamilie is geweldig!!

Die heb ik niet.