Lucht je hart #1

Hee,
Ik kwam op het idee voor dit topic via een ander forum en dacht laat ik hem hier ook maken. Vertel hier gewoon alles wat je kwijt wilt, leuke en slechte dingen, over liefde, school of andere dingen, het maakt niks uit!
x.

pff jongens ze zijn soms zo irritant maar we kunnen er niet zonder… :flushed:

btw thnx voor je tip :wink:

ik ben verliefd :smiling_face_with_three_hearts:

ik vind het ontzettend klote dat m’n moeder der haar aan het kwijtraken is door chemokuur
ze heeft dan wel al een pruik gehaald enzo maar ze word wel kaal
mn vriendje had net een mini dinertje gemaakt met kaarsjes, wijn en opgewarmde bami van z’n moeder
en toen moest ik onder het eten huilen
en toen ging hij me troosten
dat wou ik even kwijt. :slightly_smiling_face:

Waarom valt ie nou niet op mij!!! Ben al zo lang verliefd op hem! EN IK WIL NAAR EEN ANDERE SCHOOL!

KUTTOETSWEEEEEK

=’)

haha mee eens! :yawning_face: !

je hebt gelijk xD ik moet geschiedenis&frans leren 8-|

ik probeer om het niet te doen…
2 maanden geleden kwam ik al op het punt van: ik wil dit niet, het moet nu ophouden.
maarja, dat lukte dus niet echt…
En nu is het iets van 1 maand geleden de laatste keer.
dus ik ben vet trots op mezelf! maarja ik heb wel de heletijd van die chagerijnige buien en ik heb het altijd koud, ookal is het vet warm…
Maarja, het is natuurlijk moeilijker als niemand er is om je te steunen

Ik word echt gek van een bepaald meisje die telkens vervelende opmerkingen tegen mij maakt. En ik negeer haar gewoon, maar ze blijft het doen. En er wat van zeggen is ook weer moeilijk voor mij. Ik kom gewoon helemaal niet voor mezelf op, terwijl ze maar doet alsof ik niks ben. Ze moet gewoon haar mond houden en eerst naar haarzelf kijken voordat ze opmerking maakt over anderen. ZO, dat lucht op :grinning:

IK WIL WETEN OF HIJ OOK OP MIJ IS ! :relieved:

ik wil weten of mijn vader nou wel of geen ziekte van lime heeft.

xxx

Al mijn vriendinnen hebben een hoger cijfer dan mij en de meesten ervan praten er aldoor over. Nu ben ik ook nog eens ziek geworden en mijn vriendin heeft een nieuwe beste vriendin. Ze gaat helemaal niet meer met mij en mijn andere vriendinnen om alleen in de kantine komt ze bij ons zitten :rage: :frowning_face: Ik ben er tegelijk boos en verdrietig over. AAAAAH wat is het leven soms kut!

P.S. GOED TOPIC!!

ook maar ff zelf iets in me topic plaatsen:

WAAROM! (geen zin om verder uit te leggen)

wat voel ik me klote, net een woede aanval gehad… nog nooit eerder gehad… was zó verschrikkelijk pissig geworden op mn broertje… mn moeder heeft me nog nóóit van dr leven zo boos gezien :blush:
maar tegelijkertijd voel ik me supergelukkig, omdat ik zo verliefd ben op mn vriend :smiling_face_with_three_hearts:

Uhm ik ben verliefd maar op een klootzak, dus ik weet niet meer zo goed of ik nou wel verliefd ben.
Ghehe.

Damn, jullie hebben echt vet veel geluk, met al jullie vriendjes. Ik wordt ondertussen bedreigt door een vriendin van me ex, en probeer ik het goed te maken tussen mij & m’n ex, gaat ie zeggen dat ik op moet sodemieteren en dat ik het allemaal verdien. errug leuk allemaal :S

GEZOCHT:
Leuke jongen, 15/16. lief, moet lijm hebben voor haar gebroken hart. eerlijk, sportief en sterk zijn.

Haha, van Kaboem, jajajaja !

Maargoed, hij 's leuk <3

Vind ie me leuk ja/nee? aaaaaaaaaaaaaaaaaah