LTD Photography

Misschien een beetje hetzelfde als meerdere mensen hier vragen over hun foto’s.
Maar ik ben een tijdje geleden begonnen met fotograferen en heb het mezelf aangeleerd,
ben uiteindelijk met een opleiding fotografie begonnen op het Cibap,
en vroeg me dus af wat jullie van mijn foto’s vinden!

Bijna al mijn foto’s staan op deze facebook Laurie ten Dam fotografie
maar hieronder ook een paar:

1

2

3

Liefs Laurie

Die eerste foto vind ik prachtig

Ik vind de eerste twee er goed uit zien, ietwat wazig maar mooi! Derest spreekt me minder aan. De laatste is qua belichting en kleuren wel heel mooi!

De eerste inderdaad erg mooi! Sowieso mooi, maar ik heb er verder geen verstand van ofzo ^^ .

je kiest een mooie hoek uit bij elke foto!
goed om er op die manier uit te springen!
de strandfoto vind ik het mooiste, mooie belichting

De laatste foto’s zijn mooi. Heb je een dagje meegelopen met Michel Zoeter?

Super MOOOI!!!

Die laatste vind ik zeker beter dan je eerste post! Maar ik raak wel een beetje afgeleid doordat sommige foto’s (rechts in het tweeluik, zowel de eerste als laatste) niet scherp zijn op het gezicht van de modellen.

Ik vind het nogal irritant dat de 2e en 3e foto scheef zijn, maar verder vind ik je foto’s erg mooi!

Ja ik loop stage bij Michel! haha

In de 4de foto zie je je statief in de spiegel rechts, die zou je misschien weg kunnen photoshoppen? De eerste foto vind ik heel erg mooi! De ogen van het model komen super mooi uit! De laatste foto vind ik ook leuk maar die is net iets te veel bewerkt, vind ik.

Dankjewel! Dat statief had ik nog niet gezien, ik zou het even photoshoppen en veranderen!

Dankjewel! Ja dat hoor ik vaker, ik heb altijd de neiging me camera een beetje scheef te houden maar zal er de volgende keer op letten!

Dankjewel!!

Ik vind ze wel mooi! Hoe bevalt je opleiding? Ik wil volgend jaar ook fotograaf opleiding gaan doen vandaar :wink:

leuuk! erg mooi (: