LSJ's Verkooptopic! Leuke, goedkope spulletjes :)

Ik bied 6 inclusief voor die vintage trui.

Heet die Samsung ook echt “Wifi” ? Want ik wil 'm even google-en , om te kijken wat hij allemaal kan enzo, haha.

Kan je er ook Whatsapp op zetten enzo ? :blush:
Ik heb namelijk een nieuwe telefoon nodig ! En ik zou er wel graag één willen hebben waar je dus sowieso Whatsapp op kan zetten :3

:heart:

@ ikheetniethenk, sorry daarvoor doe ik 'm niet weg :slightly_smiling_face: Heb er zelf 25 voor
betaald en daarna 1x aangehad dus dat vind ik te weinig.

@angelxme, ja hij heeft ook echt wifi :slightly_smiling_face: En ik weet niet of er whatsapp op
kan, moet ik even aan me pappa vragen, die heeft ook whatsapp op een
oude nokia gekregen :stuck_out_tongue: dan kan ik het er al wel voor je op zetten.

Dat bodycon rokje is echt leuk! Maar ik heb écht een 34/XS dus dat wordt 'm niet.

@LSJe hmm oke , dat zou wel handig zijn !
Ofja, als het op de Samsung ook kan (:
Ennn dan moet ik ook even met mijn lieve mama overleggen of ik 'm wel echt mag kopen haha. Maarja, eerst wilde ik toch wel even weten of er nou wel of niet Whatsapp op kon ! :3

Alvast dankjeweeeeel !

Trouwens wel heel jammer dat bijna alles maat S is haha :open_mouth:

UP ! :heart:

Hola! Er kan geen whatsapp op, me vader heeft gekeken vanmorgen, sorry!

Ahww, dat is jammer ! Hmm, nouja, dan kijk ik wel even verder voor eentje waar het wel op kan !
Maar in ieder geval bedankt :slightly_smiling_face:

Succes!

Dankjewel haha :slightly_smiling_face:
En jij ook ! :heart:

Danku! Wie wil er nog spulletjes? (A)

Ik wil de bruine legging en chino broek wel van je overnemen, zou je mij daarover kunnen noten?

Zwarte korte broekje ruilen? Hoe groot is de taille precies? Note me :slightly_smiling_face:

hoeveel wil je voor je samsung wifi hebben? :grinning::smiley:

upje!

Up :grinning: