LSD (Laatste Schooldag)

Well hiiii,

binnenkort (16 april) hebben wij op school onze LSD. Het thema is The American Dream.
Het is de bedoeling dat iedereen zich gaat verkleden etc. maar ik heb geen idee wat ik aan zou moeten trekken. Ik had al even op internet gekeken maar kwam alleen maar de standaard dingen tegen zoals een indiaan, hamburger of basketballer. Heeft iemand van jullie misschien een beter en origineler idee?

love

Ik dacht dat het over de drugs ging

Ga als het vrijheidsbeeld of als een bekend Amerikaans persoon.

Oh, hebben wij ook gehad! (wat is de precieze dinges van LSD? Laatste school dag?)

Bij ons liepen er inderdaad indianen rond, maar ook cheerleeders, een compleet NCIS team, ennn de rest kan ik momenteel even niet bedenken. Kom er op terug zodra ik er meer weet :slightly_smiling_face:

dacht ik ook haha

Doe mean girls na met 2 anderen vriendinnen

Cheerleader lijkt me leuk!

Eagle? Geen idee wat de Nederlandse naam voor dat beest is, sorry!

Of misschien kun je iemand anders overhalen om als koe te gaan en dan ga jij als cowgirl.

Hamburger vind ik trouwens al best origineel hoor! :wink:

Zoiets hadden wij vroeger nog niet hoor, haha! Maar je hebt inderdaad veel keuze, je hoeft alleen maar een avondje Amerikaans series te kijken :wink:
Western, bekend iemand, cheerleader, kleding in kleuren van de vlag en ga zo nog maar even door

Ga als Amish :grinning_face_with_smiling_eyes:
Of als Mcdonalds medewerker lol