Lowlands uitverkocht!

't Is one big FAIL.
55.000 kaarten verkocht. In 9 dagen. Voor 155 euro p/s. En dat terwijl er nog maar 3 namen bekend zijn.
Ik vraag me af dezer dagen waarom we zo snel kaartjes moeten kopen/verkopen? Pinkpop begon ook in december al… Ook met maar enkele namen bekend.
Maar goed, de sfeer of Lowlands schijnt erg goed te zijn dus daar zullen mensen ook voor gaan: maar ik ben toch meer een ‘goede-line-up-koper’. Ach ja, ik ga sowieso niet: zit dan heerlijk met mijn vriend in Oostenrijk :slightly_smiling_face:.

Degene die wel gaan: veel plezier!

hmm dat is wel kut. Misschien komen er nog kaarten vrij doordat ze kaarten uit de zwarthandel ongeldig gaan maken.

't is maar wachten op die sponsorkaarten, en anders lekker 600 op marktplaats dokken

bah, waarom wil iedereen ineens naar lowlands GA MOOI NAAR PINKPOP
(hoor mij hypocriet zijn, ik ga al jaren naar lowlands)

Ja, neem nou vorig jaar. Was héérlijk weer, sfeer was geweldig… En de verhalen die men dan hoort/iedereen die er zélf was. Trouwe Lowlanders vertrouwen erop dat er een goeie line-up neergezet wordt en gaan hoedanook voor de sfeer.

Ik vind het persoonlijk wel wat meer hebben ja, nu zit je tussen Lowlanders in plaats van festivalgangers! (Ennnn; voordelig is ook dat er nu hopelijk niet meer 6 uur vantevoren megalange rijen voor een headliner staan waar de helft van de bezoekers speciaal op af komt.)