Lowlands uitverkocht!

wat een prutsers zeg. een soort commerciele stunt? misschien denken ze dat mensen nu massaal alsnog gaan bestellen.

wtfffffffffffffffffffff

Ik heb een kaartje. Gisteravond snel gekocht. Maar mijn vriendin niet. Dus nou ben ik soort van lonely. Echt super kut.
Gelukkig gaat er wel nog een andere vriendin. Maar die gaat eigenlijk al met andere mensen. Maar ik zie wel.

Waarom is het in godsnaam al na een week uitverkocht? Als dat stomme bericht er niet was geweest dat het “uitverkocht” was had het zeker nog een week langer geduurd!

Ahhh jezus ik heb echt precies hetzelfde, heb al een kaartje gekocht, maar mn vriendinnen nog niet… Ohh beter gaan ze even heel snel al die kaarten van de zwarte markt ongeldig maken… Dit is echt kut zo, ik hoor echt van heel veel mensen dat hun halve vriendengroep nu niet meekan :frowning_face: Balen…

Maar ik ben nu dus wanhopig opzoek naar 2 kaartjes… 200 eu hebben mn vriendinnen er per stuk voor over… Even als mededeling xD

Had ik echt niet verwahct dat het zo snel al uitverkocht zou zijn…

Het is niet uitverkocht.

nu wel…

Maar ik heb gelukkig al een kaartje. JOEPIE! :dancing_women:

echt. oh. kut.
ik was nog geld aan het verzamelen x(
vorig jaar hadden we rond de meivakantie kaartjes gekocht en nu is het zo snel al uitverkocht?
i mean whyyyyyy

CJP houders kunnen nog wel kopen, daar zijn er nog 10.000 van. Ik had die van mn school gekregen dus misschien…

nee echt?
fjdkafjhakghaklfjelk
STOM

nee.

“Update: inmiddels zijn ook alle CJP-kaarten uitverkocht”

Eigenlijk denk ik dat er nog wel kaarten zullen vrijkomen. Er zullen er wel veel zijn opgekocht door de zwarte markt of zo. Ik bedoel, het kan eigenlijk niet dat ze 55.000 tickets in 8 dagen hebben verkocht. En ik vind het ondertussen ook wel tijd voor nieuwe namen!

En binnenkort kun je via de site van Lowlands je kaarten verkopen, als blijkt dat je toch niet kan…
En van mij mogen er inderdaad wel wat dingen bekend gemaakt worden!

stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom

Heb me kaartje! Woehoeee.

Ik heb kaartje,
gister middag nog besteld!
we zouden met 5en gaan, alleen bij 2, die een uurtje later bestelde, was het uitverkocht! :rage: zoooo balen…

Op welke artiesten hopen julie in de line-up, voor zover die nog onbekend is?

Woah da’s snel. Nouja ik ga toch naar Pinkpop. :] Wel jammer voor de mensen die geen kaartje hebben.

Nou wat er op Rock Werchter komt vind ik wel chill dus van mij mag het meeste daarvan wel gewoon doorgaan naar LL. Maar als ik gewoon wat namen mag noemen: La Roux, Mika, Augustana, Kings of Leon, Mando Diao, The Dandy Warhols, MGMT, The Raconteurs, Hot Hot Heat, Sara Bareilles, Mozella, José Gozález. Nouja, dat is muziek die ik leuk vind, of ze allemaal ook live boeiend zijn…

wow oke ik heb net een kaartje gekocht, terwijl ik dacht dat het uitverkocht was :stuck_out_tongue:. Bij cjp kun je nu nog kaartjes kopen.
Ik ben zo idioot blij!