Lowlands en studenten introductiedagen

Haaaaii,
Ik had even een klein vraagje:
Aankomend jaar ga ik (als het goed is) studeren aan de Universiteit van Amsterdam. De intreeweek die hierbij hoort begint op maandag 29 augustus. Nu wil ik ook graag naar Lowlands, dit is tot 21 augustus (waardoor je maandag 22 augustus pas ergens in de middag thuis zou zijn, aangezien lowlands in the middle of nowhere ligt). Dit zou dus in principe geen probleem zijn, doordat er een week tussen zit. Nu is mijn vraag alleen of er in die week (de week van 22 tot 28 augustus) niet een andere soort introductie is, van studentenverenigingen ofzo? Er staat me namelijk bij dat er nog meer introductiedingen waren, en het zou niet zo handig zijn om dat moneys uit te geven aan dure festivalkaartjes als je op zondagmiddag al naar huis moet. Oké dit is een beetje een onsamenhangend verhaal geworden hahaha, maar ik hoop dat iemand antwoord zou kunnen geven! Thanks alvast :hugs:

Wil je bij een studentenvereniging? Veel studentenverenigingen hebben vanaf half augustus al ontgroening, dat is geen introductie.

Bij de intree-week kun je ook kennis maken met de verenigingen. Bij veel verenigingen kun je daarna gewoon nog lid worden en ontgroening lopen in bijvoorbeeld september. Sommige verenigingen doen deze ontgroeningen echter al in augustus. Vandaar.

Thanks!
Ja ik was wel van plan om bij een studentenvereniging te gaan, dus ik zal daar even kijken dan :slightly_smiling_face: