Lowlands 2011! WUT!

Lowlands 2011 is UITVERKOCHT - in de loop van 2011 zullen er nog wel kaarten beschikbaar gesteld worden, hou de website dus in de gaten!

Bevestigingen Lowlands 2011

• ANNA CALVI
  • ARCTIC MONKEYS
  • BUDZILLUS
  • BULLET FOR MY VALENTINE
  • FLEET FOXES
  • INTERPOL
  • JEUGD VAN TEGENWOORDIG
  • JUNIP
  • JUNGLE BY NIGHT
  • MARK RNSON
  • MATTHEW DEAR (LIVE BAND)
  • MAYER HAWTHORNE & THE COUNTY
  • MILES KANE
  • OMAR SOULEYMAN
  • PAUL KALKBRENNER (LIVE)
  • RESIDENTIE ORKEST
  • RISE AGAINST
  • SKUNK ANANSIE
  • SWING ZAZOU
  • TRENTEMØLLER (LIVE)
  • THE VIEW
  • WARPAINT
  • WILL AND THE PEOPLE
  • WOMBATS, THE

Wat een gezeik!!! Heb er helemaal geen geld voor op dit moment…

Als John Mayer weer komt ben ik er sowieso. Niet dat ik er geld voor heb, maar toch :"D

ik vind het superchill alleen nu zit ik dus echt met een dilemma of ik naar pinkpop of lowlands moet gaan. maar ik denk dat ik gewoon pinkpop doe en dan volgend jaar wel lowlands als ze 20 zijn

Ze doen juist nu de voorverkoop, om de btw-verhoging te omzeilen
ander zou je kaartje nog 20 euro duurder zijn

Bah, ik wou naar lowlands maar ik heb er absoluut geen geld voor nu! En dat zal de komende 3 maanden wel zo blijven, dus dan wordt het volgend jaar maar meer dokken denk ik… Want tegen de tijd dat ik er geld voor heb zijn de kaartjes al weer duurder of zelfs uitverkocht.

20 eu meer of minder, ik kan er niet om huilen. Waar ik wel om kan huilen is dat ik nu totaal geen geld heb (wel op me spaar, maar daar is het niet voor), en uitgerekend volgende week de kaartjes in vvk gaan en natuurlijk weer in een week uitverkocht zijn.

Idd… same here.
Klopt muffin_x, maar het is nog steeds stom. Die hele btw-verhoging is stom. I don’t blame Lowlands, vind het juist wel goed. Maar het is wel zo kort dag, nog een week om te beslissen/geld bij elkaar sprokkelen :'3

weet iemand hier wanneer de kaarten van PP’11 in de verkoop gaan?? gewoon medio december?

155 euro? Jadoei.

Hmm… weet ik nog niet =|

Was net nog op de radio :grinning:

Aaah, wat stom. In een week krijg 'k m’n ma niet meer overgehaald.

Maar toch ook weer slim :’). Zo betaal je niet zo’n 20 euro meer.

Ja precies hetzelfde!

Misschien wordt het ook wel eens tijd om een ander festival te gaan proberen.
In België/Duitsland zijn de kaartjes voor zulke festivals een stuk goedkoper en vaak betere line-up + meestal 4 dagen!
Dus ik twijfel ook best wel…

Maar nu moet je nog snel gaan kiezen ook, als Lowlands nu weer binnen een week is uitverkocht.

Ooh John Mayer :bowing_man:
ik hou van hem.

Ik ga wel, had na lowlands 2010 al gelijk egld apart gelegd voor lowlands 2011…

Als je een CJP-kaart hebt krijg je korting he? :grinning:

LOVE FOR JOHN MAYER

en voor mij word het toch pinkpop :grinning:

Het is gewoon belachelijk hoeveel zo’n weekendje festival kost… Dit jaar één dag naar Pukkelpop geweest en al over de 100 euries armer, alleen een mini-flesje cola is al KLOTEduur! Voor een broodje mexicano moest ik trouwens ook iets van 4 euro betalen. p_p

Stom kabinet