low budget kwasten

Hello!

Heeft iemand enig idee waar je goede ‘low budget’ (make-up)kwasten kan halen?
HEMA is van flut kwaliteit en dat ben ik nou wel zat, heel veel geld heb ik niet te besteden maar ik ben dus gewoon op zoek naar GOEDE low budget kwasten, het liefst een kwasten set!

action heeft kwasten van echt haar kwam ik achter.
die ga ik dus zelf vanmiddag ook maar us halen xD

Ik kan bijna niet lopen van vermoeidheid, maar ik zal mams straks eens heel lief aankijken of ze alsjealsjealsjeblieft even naar de action wil gaan, hihi!

haha, ga je op de fiets ? xD
of even een uurtje slapen,
of scooter, of auto, geen idee hoe oud je bent xD maar oke.

ik slaap al de hele ochtend was net eventjes een uurtje wakker en, ik ben 13, dus de scooter en/of auto gaat het nog net niet worden! hahah

hahah, fietsen!
als je zelf gaat, kan je wel zien wat je meeneemt? xD

Jep, das waar! Ik kijk morgen wel eventjes, bedankt!

Ik hoorde dat de kwast uit de Moonlight collectie van Essence wel goed was. Verderr tsja vind ik de nieuwe kwasten van Hema denk ik de beste low budget kwasten… Je kunt ook kwasten nemen van The Body Shop of Gosh, maar die zijn al weer een stukkie duurder.

nl.eyeslipsface.be

k heb ze zelf nog niet geprobeert, maar de verzendkosten zijn wel erg duur, 12 euro. maar misschien als je met meerdere bestelt?

Idd ik vind de nieuwe foundationkwast van de HEMA wel goed.

iemand nog een idee?

ebay!
heb ik mijne ook vandaan voor 20 euro ofzo geloof ik =D

Die van action vind ik best wel goed, ik gebruik die altijd :slightly_smiling_face:

Ik heb laatst bij de Douglas nieuwe oogschaduw kwasten gehaald.
Ik had een wat grotere voor ¤5,95 en een kleine voor ¤14. Maar… de verkoopster zei wel dat ze heel lang mee gaan als je ze goed verzorgd en er goed mee om gaat :ok_woman: Gebruik ze nu al een tijdje, en bevallen echt super!
Dus… als je heel even door spaart heb je wel kwasten die duurder zijn dan die van de hema, maar wel stukken beter.
Geloof me, ik wil geen Hema kwasten meer! :relieved:

Ik weet niet van welk merk, maar een zwart kwast met zwarte haren van de kruidvat!
Geweldig ding, ik gebruik m nu al een jaar.

kwasten van ELF (eyeslipsface!) supergoedkoop en kwalitatief

douglas heb ik mijn kwasten vandaan

ik heb elf kwasten, die vind ik goed zijn 1 euro per stuk

Ik heb een set van 24 kwasten van eBay, voor 11 euro met verzendkosten erbij in. Erg goede kwasten (’:

Ik heb mijn kwasten gekocht in een tasje bij Etos. Het zijn ongeveer 12 kwasten. Was best goedkoop. Geloof onder de 10 euro.
In iedergeval succes nog!