Lovestory.

Hee!
Jullie kennen vast wel die liefdesverhalen in de CG.(nee: verhalen hoe mensen met elkaar verkering kregen, of hoe ze elkaar lieten blijken dat ze elkaar leuk vonden)
Ik wil een oudere jongen waar ik wel es mee praat laten weten dat ik een crush op hem heb, heeft iemand een origineel idee? =)
xxx

via de intercom op school
als je dat durft x’]

uhm…
vind hij jou ook leuk? dan durf je wellicht wat meer misschien?
hmm…
ga een keer met hem de stad in, en zeg dat je een kaart moet kopen, en dan koop je een kaart met iloveyou (ofzo)
en dan moet hij dat niet zien natuurlijk, en dan schrijf je er snel iets op en dan geef je die aan hem?

geen idee…
succes (A)

Dankjee :slightly_smiling_face: Maar ik weet echt niet of hij mij leuk vind, en ik heb nog niet eens met hem afgesproken, dus als ik vraag om wat af te spreken dan denk ik dat hij al weet dat ik hem leuk vind! (snap je? haha) Maarja, toch bedankt!
xx

ja, ik denk dat ik het wel snap (A)
praat je over msn enzo met hem, of ook in real life?
want dan kun je gewoon een keer (als het ooit nog een keer lekker weer wordt ofzo) voorstellen om een ijsje te gaan eten, en de keer erna ga je een filmpje kijken, dan ga je een keer de stad in… gewoon een beetje opbouwen (:
en jullie leefden nog lang en gelukkig :grinning:
gewoon initiatief nemen (: dat vinden jongens leuk (A)
succes

liefs,

Okee, thnx :slightly_smiling_face:
Ja, ik praat meestal met hem in real life! xx

Nog meer mensen?

[i]eeuh, spreek af om met een groep vrienden ergens heen te gaan, en zorg dat iemand die hem beter kent hem ook meeneemt,

ofsooow, ach ik weet et ook niet…
X[/i]

Dankje voor je reactie =) Alleen ik ken niemand die hem kent, dusja ;p