Lovestory + zijn Facebook bekijken raar? en.. HELP?

Hee allemaal,

Ik werk sinds kort(maandje) bij de de Albert Heijn en daar ontmoet ik natuurlijk nu veel (leuke) nieuwe mensen/collega’s.
De 2e week liep ik de personeelsruimte met een paar andere meisjes uit om naar huis te gaan en toen was een jongen heel erg starend naar me aan het lachen. Eerst dacht ik dat hij het niet tegen mij had, maar hij keek mij echt aan en ik lachte terug, maar dacht daarna meteen: ‘shit! zit er niet iets op mijn gezicht?!’
Buiten gekeken in mijn telefoon, maar nee. Dus ik heb er eigenlijk niet meer aan gedacht. Ik zie hem alleen op zaterdag maar eigenlijk steeds in situaties als:Hoi/Hay en een lach, of als we elkaar tegen komen als ik naar de kantine ga en hij net het magazijn uitkomt en dat hij even de deur voor me open houdt en ik “Thank you” en hij “Asyou” (xD) zegt, of dat ik het gevoel krijg dat iemand naar me kijkt, en dan is hij het die lachend langs me op loopt. Het is een soort statisch veld lijkt het wel. (Kennen jullie dat?) Ik word er een beetje zenuwachtig van en ik moet wel mijn aandacht erbij houden als ik achter de kassa zit.

Maar ik zie hem eigenlijk nooit in de pauzes, en heb eigenlijk nooit echt met hem gepraat maar ik ben me toch wel gaan realiseren dat ik hem eigenlijk wel leuk vind.

Ik wist niet eens zijn naam, maar ik heb hem (half per toeval) gevonden op facebook(even opgezocht bij een collega die mij toevoegde) en twitter.
Ik weet dus zijn naam en welke plaats hij woont enzo, terwijl ik me niet voorgesteld heb aan hem, en hij niet aan mij. En ik heb steeds de neiging om
op zijn pagina’s te kijken. Is dit raar?

Heeft iemand goede raad voor mij?
Ik geef zelf toe dat ik best een afwachtende persoonlijkheid heb en ik ben ook niet zo snel verliefd, dus het is best nieuw voor mij ook al ben ik 17.

xxxx

haha ik denk dat je hem stiekem wel een beetje leuk vind. gewoon toevoegen op FB en kijken wat er gebeurt ! :stuck_out_tongue:

Haha ik weet het :stuck_out_tongue:

Ja maar ik wil eigenlijk eerst even voorstellen, of is dat weer onzin van mij om het uit te stellen?

Ik denk dat je gewoon een beetje verliefd word :slightly_smiling_face:
altijd als ik verliefd word, ben ook echt drie keer per dag zijn FB aan het checken :slightly_smiling_face:

Oooh dat is haaaardstikke normaal!

Heelerg normaal! Voeg hem toe. Misschien durft/weet hij niks te zeggen op het werk en misschien gaat het via FB allemaal wat makkelijker :slightly_smiling_face:.

Hahah ik heb echt bijna hetzelfde, hij werkte dus bij mn stage… & heel de tijd ‘hoi’ zeggen enzo. Maar ik kon hem niet vergeten, en zaterdag heb ik hem gelukkig toch nog op facebook gevonden…& uiteindelijk ook toegevoegd :grinning: Zou hem gewoon op fb toevoegen, en dan kan je wat meer praten dan die ‘ene’ zaterdag, als je er waarschijnlijk toch niet zo veel tijd voor hebt;)

Gewoon toevoegen en kijken wat er komt!

Haha oke!

Maar jullie kijken dus ook gewoon heel vaak op diegene z’n twitter of Facebook pagina? Ik voel me soms echt een stalker, en dan kijk ik maar hooguit 1x per dag.

Haha jaah ik kijk soms om de 5 minuten hoor xd. Dus 1 x valt nog wel mee;P

Haha ik ben zo bang dat ie het ziet.
Maarja voor hetzelfde geld kijkt hij ook zo vaak bij mij ;p

Gewoon toevoegen! Volgens mij ziet hij jou ook wel zitten! :slightly_smiling_face:

Ik hoop het.

Maarja als ik misschien niet snel handel, dan verliest hij ook weer zijn interesse of krijgt hij ondertussen wel een vriendinnetje, wie weet zit een ander meisje ook achter hem aan ;o

Gewoon toevoegen dus! En er een berichtje bij aan plakken van ben jij die en die?
Zo heb je snel een gesprek en van t 1 komt t ander :grinning:

Ik durfff niet:blush:

ga gewoon naar zijn pagina, denk er niet te veel bij na en klik op toevoegen. klaar.

Wat zou er kunnen gebeuren? tis online meid (:
Je kan altijd nog zeggen als t anders uitpakt dat je dacht dat het iemand anders was :grinning:
Internet is simpleee! :grin:

Ja, of zeg dat je het per ongeluk hebt gedaan via je mobiel. Mij is dat namelijk ook weleens gebeurd. Ik had iemand per ongeluk toegevoegd op fb, terwijl ik dat helemaal niet wilde, omdat m’n telefoon vaag deed. ;p

Hahaha, ik doe het zaterdag! als ik hem weer heb gezien. :slightly_smiling_face:
Ik heb ook afgesproken met een vriendin, dat ik hem zo snel mogelijk ga toevoegen en binnen 2 weken met hem gepraat moet hebben, of het op fb, via mobiel of in real life is. dus ik zit er sowieso aan vast. (a)

Thank you all x

Haha ik check ook twintig keer per dag zijn facebook, ookal doet hij er niets mee, dat is pas raar! Gewoon toevoegen dus en voorstellen!