Lovestory met goed einde?

Heee,

Sinds dit schooljaar ken ik een hele leuke jongen. Hij zit bij mij in de klas met twee vakken en ik heb veel tussenuren met hem. We spreken elkaar dus eigenlijk wel elke dag op school en sinds een paar maanden zijn we best close. In tussenuren geeft ie me soms een tikje op me been en heel soms pakt ie spontaan even me hand vast. Maar hij kan soms ook heel plagerig doen, dan trekt ie zachtjes aan me haren als ie achter me zit bij een vak of dan maakt ie opmerkingen die niet altijd even aardig zijn, maar dan wel dat hij erbij lacht. Sinds een maandje of anderhalf praten we naast school ook elke dag op app. Hij begint eigenlijk altijd de gesprekken en soms ik. Sommige gesprekken zijn normaal, andere weer best flirterig, bijvoorbeeld dat ik t koud heb en dan wil ie me komen opwarmen of samen in bed liggen etc.

Deze kerstvakantie wilde ik en me vriendin een soort dubbeldate doen met deze jongen, zij en een andere jongen (een goeie vriend van de jongen waar ik op ben) maar eigenlijk nemen ik en mijn vriendin alleen maar iniatief, hun beginnen er nooit over…
Ook praat ie laatste 3 dagen minder op app, er is niks gebeurd of raars gezegd.

Vind hij me echt leuk of niet? En hoe moet ik dit aanpakken als ik deze vakantie nog wil afspreken, ik wil echt duidelijkheid maar dat kan niet als ik m niet meer zie en pas weer op school spreek :frowning_face:
Ik vind m zo leuk hahah, please help me :flushed:

Ik denk dat hij niet zo’n zin heeft in een dubbeldate of überhaupt een date waar mensen bij zijn. Misschien moet je eerst maar eens vragen of hij het een leuk idee vindt??