Loverboys

Hebben jullie daarmee ervaring?.

Ik wel, vorig jaar had ik een jongen leren kennen via internet, en had het op dat moment heel moeilijk, en hij stelde veel persoonlijke vragen. Ik stelde mezelf ook kwetsbaar op, en was compleet de weg kwijt maar hielt mezelf ook voor dat hij de enige was die om me gaf, en hij hielt mij wel 2/3 uur aan de telefoon (hij belde), hij stelde ook mijn gevoelens op de proef. Had 1x afgesproken met hem, maar hij kwam niet opdagen, daarna nog 1x afgesproken, maar mijn vader was mee, want die vertrouwde het niet. Hij was wel komen opdagen overigens, ik wist niet wat ik zag echt zo’n type ervoor. Mijn ouders zijn toen naar de politie geweest om z’n nummer op te vragen, en daaruit bleek dat ie al eerder was opgepakt wegens drugsdealen, en ook handelen in vrouwen.

Dat hoorde ik vandaag, hebben jullie ook zo iets meegemaakt?
Toen ik het hoorde, stond ik eigenlijk wel te trillen op m’n benen.

Oh dat is wel eng ja! Goed dat jullie 't meteen nagecheckt hadden.

Ikzelf heb zoiets nooit meegemaakt, vind de verhalen altijd wel ‘leuk’ om te lezen, het is een interessant onderwerp.

Eng!!Ja ik vind het ook best wel interessant om te lezen… je hebt er vast wel van geleerd!! xoxo

Ja inderdaad.
Mijn ouders stonden op het punt te scheiden, maar gelukkig hielt 't na deze actie op, en ze zijn overbezorgt, dus was wel goed geweest, maar ben niet naief ofzo, maar als je in een kwetsbare omgeving zit wel… Dat is juist het nare aan loverboys.

Ja ik zeker wel. Geen jongens meer van internet, en altijd alert blijven. Het is niet alleen op internet maar ook in de eigen omgeving, en vind dat daar meer aandacht aan gegeven moet worden.

Mijn vriendje heb ik wel op internet ontmoet, gelukkig is alles wel goed gegaan. We hebben nu al 9 maanden iets :] dus internet kan ook positief zijn qua jongens ontmoeten, maar wel goed oppassen!

me 2 :x

Wow, dat is echt wel eng ja! Gelukkig is er niks met jou gebeurd.
Het is inderdaad een interessant onderwerp, vind het ook leuk om erover te lezen.
Zelf heb ik gelukkig geen ervaring met dit soort dingen.

Zo, jij hebt dan ook veel meegemaakt :astonished:
Loverboy, abortus.
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, gelukkig. Vind het ook wel interessant om erover te lezen.
Vreselijk als je zo misbruikt wordt! ;o

Zo goed dat je pa mee was gegaan dan! Ik zou mijn pa dus nooit meenemen… Maar mijn vriendje komt toch uit de buurt, dus die kende ik gelukkig al wel=) Ben echt blij dat ik nog nooit in zo’n situatie gekomen ben. En ik hoop ook nooit zo iets mee te maken!

Dat was ruim van te voren :wink: van dat loverboy gedoe, en ik was ook met mijn vader in een aparte woning heel verhaal, maar ja als alles zo achter elkaar komt wel ja.

Ja daarom, toen ik nét met mijn vriend had, was ik heel voorzichtig met hem, klinkt gek maar na die toestand kon ik bijna niemand vertrouwen iig

Ja inderdaad, kan ook goed aflopen, heb mijn ex ook via internet ‘ontmoet’ maar ben nu echt voorzichtig met jongens eigenlijk.

jezus, sterkte meis! en goed dat jullie er zo hebben gehandeld + super dat je vader (toch) mee was (kan me voorstellen dat jij het liever niet gehad had? ga je afspreken met je ‘vriendje’, wil je vader persé mee, GOEDE VADER:P)

Idd. ( Heb nu ook lang met mijn vriend, op dezelfde manier ontmoet)

Ik heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt. Je hebt wel geluk dat je vader het niet vertrouwde, wie weet wat er anders was gebeurt

Paar jaar geleden, was 15 maar kwam al wel in discotheken. en daar ontmoeten ik hem. hy werkt bij de jassen. maarja ik vond hem niets. en uiteindelijk is hij gewoon naar me dorp gereden en aan mensen gevraagd waar ik woonde. zo kwam die daar achter, toen stondie steeds aan de deur, ga je mee naar de bios, kheb kadootje voor je… je mag naar de kapper in antwerpen ik betaal wel super goeie… ben nooit meegegaan. vond het niet kloppen. hy zei dat hij 19 was. havo deed en had toen nieuwste bmw onder zn kont. terwijl zn moeder uitkering had en zelf verdiende hy ook niet zo veel. uiteindelijk heeft hy t opgegeven. en in de zomer toen hoorde ik dat hy vast zat omdat hy meisjes naar antwerpen bracht voor prostitutie.

Wow, heftig!
Eigenlijk denk je veel te vaak: dat overkomt mij niet.
Ik vind het heel erg goed dat je je vader meenam, daar zou ik echt nooit op komen! (+ mijn vader zou dat waarsch niet eens doen)

Ja mijn vader vond het al verdacht dat hij mij steeds zo lang belde.
Ik zat met mijn vader in een noodwoning voor een maand, en de muren waren flinterdun, en mijn vader kon ‘meeluisteren’ toen zei ie van: ‘Heb je weer afgesproken?’ , ik zo: ‘Ja’ en toen zei ie: ‘Ik ga wel mee, want ik vertrouw het niet’. Die jongen had ook vertelt dat ie een BMW had, maar geen werk ja vrijwilligerswerk ect.

Toen ie met mijn ‘bezig’ was, was ie ook bezig met 2 andere meiden.
1tje had het al aangegeven vandaar dat ie makkelijker op te pakken was. En hij stond al bekent.