‘Sophie het is al half 8!’ Ik kom eraan schreeuw ik terug. Vanavond hebben Emma en ik een date met twee hotte boys! We hadden om kwart voor 8 afgesproken bij café Den Bartel. Als ik eindelijk klaar ben ren ik als een speer naar beneden. ‘Hé hé, eindelijk prinsesje’. Samen fietsen we in de sneeuw naar het café.
Aangekomen bij het café zien we ze al zitten. Emma stelt voor om nog even snel naar de wc te gaan. We werken allebei onze lipgloss bij en pakken snel een kauwgompje. Daarna lopen we langzaam naar de tafel toe. ‘He chicks’ zegt Sander. Sander is de knapste van de twee. Robert is gespierder en groter, daar hou ik minder van. We bestellen een cola en Emma raakt al snel aan de praat bij Sander. We hebben ze leren kenne via via, maar eigenlijk kennen we ze niet ‘echt’. Emma en Sander hebben het leuk met elkaar merk ik. Leuk voor haar maar jammer voor mij. De avond ging snel voorbij. ‘Ik vind Sander zo cute!’ zegt ze als we eenmaal op de fiets zitten. ‘Ja is hij ook, je kon het goed met hem vinden he?’ Zeg ik een beetje jaloers. ‘Misschien word het nog wel wat, hij wil morgen met zijn 2e afspreken’. Ik schrok van het moment dat ze dat zij. Het is een tijdje stil. ‘Oh ik moet hier links doei lief ik bel je nog!’ Dag antwoord ik nog terug. Jammer dat Sander voor haar kiest.
Cker doorgaan
Ga maar verder hoor! Alleen in de op één na laatste regel is het zei ipv zij.
Oke ik ga door! ik let niet altijd even goed op de spelfouten maar ik zal mijn best doen!
Er is niemand meer op msn. Emma belde net dat ze onderweg was naar Sander. Ik besluit om tv te gaan kijken. Ookal heb ik sander een paak keer gesproken en een keer gezien, ben ik toch wel een beetje jaloers op Emma. Emma krijgt altijd de mooie jongens. Jongens bij ons in de klas snappen niet dat ze met mij omgaat. Emma heeft lange blonde krullen en een getinte huid. Zelf voel ik me altijd onzeker als ik bij haar in de buurt ben. Alleen een ding, Emma is nog plat. Ik bedoel ze heeft totaal geen vormen, en dat heb ik wel. Ik ben best tevreden over mij figuur alleen vind ik mezelf spuug lelijk.
Op tv is ook niks leuks dus ik zet de tv ook uit. De hele tijd hou ik me bezig met Emma en Sander. Zouden ze zoenen? Of zou Emma toch van hem afknappen? Ik hoor mama naar boven lopen. ‘He schat, hier een lekker kopje thee en je tijdschrift’. Dankje mama antwoord ik en ze loopt weer weg. Van mijn oma heb ik een abbo gekregen op het tijdschrift Stars. Als mijn moeder het in de brievenbus vind leest ze het eerst altijd zelf. Mijn vader is 5 jaar overleden. Ik kan er nog steeds moeilijk over praten en als er aan denk, krijg ik betraande ogen. Het is al zo’n tijd terug, maar ik kan er nog steeds niet tegen.
Een uur laten heb ik mijn blad uit. Goede timing want op dat moment gaat mijn telefoon, ik heb een sms. Hij is van Emma. Als ik hem lees kan ik mijn ogen niet geloven…
ga maar verder
[b]Het smsje is van Emma. Ze stuurt: Schatje! Ik blijf bij hem slapen! xoxo. Ik schrok even. Zou dit wel goed aflopen? Ze kent hem amper. Zal ik haar bellen? Nee, als het fout gaat is het haar schuld.
De hele nacht heb ik liggen denken hoe het bij Sander en Emma zou zijn. Zouden ze hét doen? Emma is nog 15 maar het kan best. Vragen speelden af in mijn hoofd, maar antwoorden bleven weg. Als ik op mijn wekker kijk zie ik dat het al half 6 is. Vandaag ga ik naar de stad met Emma. Emma, nu denk ik weer aan Sander en Emma. Laat ik nog maar even proberen te slapen.
Na 3 uurtjes te hebben geslapen, wat veel te kort is. Ga ik lekker douche en mijn ding doen. Ik doe uitgebebreid over mijn make-up. Dan hoor ik het geluidje van mijn Blackberry. Het is een smsje van Emma. Schatje ik ben om 1 uur bij jou x. Om 1 uur zou ik het verhaal horen waar ik de hele nacht op heb liggen wachten.
Eindelijk het was 1 uur. Emma kan er elk moment zijn. Het is heel normaal voor haar om telaat te komen. Ze komt minstens een kwartier te laat. Ik besluit om nog even een kopje thee te drinken. Na een halfuur is ze er nog steeds niet. Wanneer kom je xx, stuur ik naar Emma. Na nog geen minuut krijg ik een telefoontje… [/b]
leuk verhaal!
verdeeeeeer!
ga verder!
[b]‘Sophie, Sander neemt me mee naar de stad. Robert gaat ook mee! Jij ook?’ Ik denk even na, heb ik daar wel zinin? Waarom ook niet toch. ‘Ja is goed’. ‘Oke kom je nu naar het winkelcentrum?’ Het is koud buiten. Ik haat sneeuw, waarom bestaat er zoiets als sneeuw. Ik fiets langs het bejaarde tehuis. Er lopen oude mensen. Ze lachen vriendelijk maar ik heb geen zin om terug te lachen. De hele tijd heb ik het gevoel dat Sander mijn beste vriendin inneemt.
Aangekomen bij het winkelcentrum komt Emma al op me afgerend. ‘Ik heb met hem gezoend, hij is zo cute. We hebben nu wat’. ‘Leuk voor je!’ Ik geef haar een knuffel en zet mijn fiets op slot. Emma rent terug naar Sander. Robert slaat een arm om me heen. Wat doet die vierzerik nu? Snel sla ik zijn arm terug en ga een meter van hem vandaan lopen. Dit word nog eens een leuke dag. Sander betaalt alleen maar dure dingen voor Emma. Ik ben echt jaloers. Sander is knap, en je krijgt nog dure cadeaus ook nog.
Na 2 uur hebben we er genoeg van. ‘We kunnen wel naar mijn huis?’ Zegt Sander. Iedereen vond het goed. Natuurlijk vond iedereen het goed. Emma is zijn vriendje en Robert zijn beste vriend. Sander heeft een mooi appartement. Grote ramen, kleine keuken en een supergrote bank. Wat me opvalt is dat het bed midden in de huiskamer staat. Sander haalt 2 flessen drank uit een kastje. We toasten op het leven. Robert had blijkbaar iets te veel op, hij begon met aanteraken op plaatsen waar ik het niet mee eens was…[/b]
verder, is dit verhaal gebaseerd op je eigen leven of verzonnen?
verder !!
Het is verzonnen!
[b]‘Schatje, ik wil je!’ ‘Nee je bent dronken, hou je kop!’. Robert pakt me bij mijn borsten en knijpt erin. ‘Nog een keer en ik ben weg!’ Robert kijkt me aan, en lacht me uit. ‘Alsof jij hier weg komt!’ Ik denk niet meer na en ren naar de deur. De deur is op slot! Ik krijg het benauwd. Ik wil hier weg, is het enige wat ik nog kan bedenken. Robert komt aanlopen. Ik draai me om. ‘Doe nou eens rustig, of wil je problemen?’ Waar is Emma vraag ik me af. Die ligt op de bank te zoenen met Sander. Machteloos loop ik mee naar de bank met Robert. ‘Sander!’ Schreeuwt Robert. Sander kijkt Robert aan. ‘Wat?’ Zegt hij uiteindelijk. ‘Sophie wil weg’. Emma kijkt me aan. ‘We gaan wel’. Zegt Emma. Gelukkig we kunnen hier weg denk ik bij mezelf.
‘Waarom moest je nu weg?’ Vraagt Emma als we op de fiets zitten. ‘Ik vond het niet meer leuk daar’. ‘Het gaat hier nu niet meer om jou hé!’ Ik schrik. Zo praat Emma nooit tegen mij! ‘Dan ga je de volgende keer toch alleen? Ik hoef niet meer bij die Robert te zitten hoor’. ‘Je was met mij mee, dus waar praat je over?’ ‘Je hebt alleen nog maar oog voor Sander, en niet meer voor mij!’
Ookal was ik nog lang niet in de buurt van mijn huis, sloeg ik rechts af. Zonder iets te zeggen tegen Emma ben ik weggefietst. Waarom doet ze zo? Het is haar schuld. Ik voel dat mijn ogen nat worden. [/b]
nog doorgaan?
ik vind je andere verhaal persoonlijk leuker.
Ga maar door
In het 4e stukje is trouwens " Dit wordT nog eens een leuke dag. "
Leuk leuk! Vind allebij je verhalen spannend
Alleen staat er: Emma is zijn vriendje, Maar het is dan toch juist Emma is zijn vriendin hihi
sorry voor alle spelfouten! maar ik zal wel doorgaan.
[b]Het is drie uur snacht’s en ik slaap nog steeds niet. De heletijd flitsen de beelden van vanmiddag voorbij. De hele avond heb ik met mijn telefoon in mijn hand gestaan, op het punt om Emma te bellen. Maar het is toch haar schuld? Waarschijnlijk denkt ze dat ook over mij. Niet veel later krijg ik een pingberichtje binnen: Soof, sorry het is mijn schuld. I call you tomorro xoxo Em. Ze is nog wakker! Waarom zou ik haar nu niet bellen. Ik bedenk me geen seconde meer en toets het nummer van Emma in. We hebben ongeveer 2 uur gebeld. Het is gelukkig weer goed. Ze wil meer aandacht met mij doorbrengen. Maar ook genoeg aandacht met Sander. Ik snap het wel. Het is haar vriendje, maar ze hoeft mij daarvoor niet te laten zitten toch? Ik ga maar eens slapen.
Mmm, wat was die douche toch lekker warm. Ik kon er bijna niet meer onderuit komen. Het is net als opstaan, het lukt je gewoon niet. Vandaag gaan Emma en ik naar de primark. Het schijnt een super leuke winkel te zijn!
Om 2 uur staat Emma voor mijn deur. Maar ze is niet alleen… [/b]
doorgaan :$?
verder!