loverboy

ik heb een vraagje,

ik heb drie jaar geleden iets vreselijks meegemaakt wat met een loverboy te maken had, daar ben ik uiteindelijk nog goed vannaf gekomen, al die meisjes echt vreselijk… lichamelijk gaat het goed met me, maar geestelijk ben ik erg achteruit gegaan, depresief enzo, maar das een ander verhaal… ik heb wat problemen op sexueel gebied, echt heel stom want we doen echt de raarste dingen, maar ik durf niet te pijpen en vind het moeilijk om aan zijn lul te zitten…

in het begin was het veeel erger, maar daar ben ik beetje bij beetje bovenop gekomen, alleen met het ‘pijpen’ en ‘aanraken’ heb ik nog steeds heel erg veel moeite mee…

heeft iemand misschien ook zoiets meegemaakt? en ben jij daar vannaf gekomen?

of misschien een tip hoe ik het makkelijker voor mezelf kan maken?

Ten eerste heel veel sterkte! Ik heb hier geen ervaring of iets mee, maar ik zal proberen wat tips te typen:
-Psychologische hulp! Praten met iemand helpt echt, en zeker als die persoon je goed advies kan geven.
-Doe niets waar jij je goed bij voelt. Weet je vriend wat er is gebeurd? Begrijpt hij hoe en wat?

Ik ga nog wel even googelen voor je, want 2 tips is niet echt veel…
Dit misschien? http://www.slachtofferhul…/Verkrachting-aanranding/

dankje voor de tips, ik heb psycholigische hulp gehad, maar die vond dat ik uitbehandeld ben… dat is ook wel zo, omdat ik er bijna zonder problemen over kan praten, me vriend weet er ook alles vannaf, die steun d me door dik en dun, echt een lieverd… hij geeft me ook alle tijd die ik nodig heb, want ik wil het wel, maar durf het gwn echt niet

Ehm naja ik heb niks met een loverboy ofzo gehad. Maar uit schuldgevoel ben ik verder bij een jongen gegaan dan waar ik klaar voor was op dat moment. Daardoor heb ik in een latere relatie ook moeite gehad met de dingen waar jij het over hebt. De rest ging allemaal goed en fijn maar aftrekken, pijpen en idd aanraken heb ik altijd moeilijk gevonden. Ook omdat ik heel erg bang was dat ik iets niet goed deed omdat ik later van de beste vriend van die jongen moest horen ‘volgens … trek je als een leprapatient.’ Ik heb dit ook nooit naar mijn ex uitgesproken dat ik daar moeite mee had waar ik me uiteindelijk ook best schuldig over voel. Ik heb het gevoel dat ik hem tekort gedaan heb wat betreft de seks zeg maar omdat hij al die dingen wel gewoon bij mij deed en het fijn vond.

Wauw dit is de eerste keer dat ik dit zo van me af typ… Of ik er vanaf ben? Geen idee, de laatste keer dat ik seksuele dingen deed was vorig jaar oktober haha.

Heel veel sterkte verder! <3

Ahh, dat is echt heel lief van hem!

je hoeft je echt niet schuldig te voelen en als je daar moeite mee heb moet je dat gwn tegen je vriend zeggen, voor als je weer eens vriend heb, want geloof me, als die echt van je houdt, dan accepteerd die dat en geeft je de tijd die je nodig heb, of gewoon niet… als die dat niet accepteerd dan is die niet goed genoeg voor jou

ja ik zou bijna zeggen dat ik de aller aller allerliefste jongen heb gevonden van de wereld, daarom wil ik het ook zo graag, mijn ex begon me uiteindelijk te dwingen, het was snel over

Ik denk dat je het beste de tips die hierboven gegeven zijn kunt volgen. Ik denk ook dat het dan vanzelf minder word en je het wel weer durft. Goed van je dat je er zo mee bezig bent! Ook heel fijn dat je vriend alle respect voor je heeft, je steunt en op je wacht! Heel veel succes, meis!

Nou niet echt verkracht… eerder gepusht om verder te gaan op een moment dat ik het niet wou.
Ik had heel veel steun van vrienden, dus misschien helpt dat in jouw geval ook?
Maar voor de problemen op seksueel vlak denk ik dat de tips hierboven inderdaad heel handig zijn!
Heel veel sterkte!

Nou, ik heb niks met een loverboy gehad, maar ik heb toen ik klein was, wel dingen meegemaakt wat een klein meisje gewoon niet mee moet maken. Ik heb/had altijd veel moeite met aftrekken en pijpen. Ik ben nu al anderhalf jaar samen met het liefste vriendje van de hele wereld, hij heeft me nog nooit gepusht. Soms heb ik me daar echt over verbaasd, maar hij zei altijd dat het vanzelf wel een x komt. Nou ben ik langzaam aan zelf gaan aftrekken, toen ik vond dat ik daar klaar voor was, dat duurde zeker langer dan 1 jaar. Pijpen gebeurde toen we samen op vakantie waren. Ik voel me daarbij ook nogsteeds niet 110% op mn gemak, maar het gaat steeds beter. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat het vanzelf komt ! Sorry voor het lange verhaal!