loverboy

ik heb een vraagje,

ik heb drie jaar geleden iets vreselijks meegemaakt wat met een loverboy te maken had, daar ben ik uiteindelijk nog goed vannaf gekomen, al die meisjes echt vreselijk… lichamelijk gaat het goed met me, maar geestelijk ben ik erg achteruit gegaan, depresief enzo, maar das een ander verhaal… ik heb wat problemen op sexueel gebied, echt heel stom want we doen echt de raarste dingen, maar ik durf niet te pijpen en vind het moeilijk om aan zijn lul te zitten…

in het begin was het veeel erger, maar daar ben ik beetje bij beetje bovenop gekomen, alleen met het ‘pijpen’ en ‘aanraken’ heb ik nog steeds heel erg veel moeite mee…

heeft iemand misschien ook zoiets meegemaakt? en ben jij daar vannaf gekomen?

of misschien een tip hoe ik het makkelijker voor mezelf kan maken?

Ten eerste heel veel sterkte! Ik heb hier geen ervaring of iets mee, maar ik zal proberen wat tips te typen:
-Psychologische hulp! Praten met iemand helpt echt, en zeker als die persoon je goed advies kan geven.
-Doe niets waar jij je goed bij voelt. Weet je vriend wat er is gebeurd? Begrijpt hij hoe en wat?

Ik ga nog wel even googelen voor je, want 2 tips is niet echt veel…
Dit misschien? http://www.slachtofferhul…/Verkrachting-aanranding/

dankje voor de tips, ik heb psycholigische hulp gehad, maar die vond dat ik uitbehandeld ben… dat is ook wel zo, omdat ik er bijna zonder problemen over kan praten, me vriend weet er ook alles vannaf, die steun d me door dik en dun, echt een lieverd… hij geeft me ook alle tijd die ik nodig heb, want ik wil het wel, maar durf het gwn echt niet