Loverboy.

[i]Hee, ik moet even mijn verhaal kwijt.
2 maanden geleden heb ik een jongen ontmoet, hij was best wel erg lief. het is dat ik voor hem wezen voelen terwijl ik hem nog nooit heb ontmoet. ik wist dat dit al fout was wat ik deed. We zouden een keer gaan afspreken, maar toen ik vroeg of ik 2 vriendinnen van mij mocht meenemen zei hij dat dat liever niet wou. Later deed hij heel zielig en gaf toe dat hij niet echt met meisjes durft te praten, en maar een paar vrienden heeft en dat hij aan een hersentumor heeft. Ik dacht echt what the fock, wat moet ik ermee.

Later zei hij dat hij dit allemaal loog dat hij genoeg vrienden heeft en die dingen. Toen vroeg ik of dat waar was van die hersentumor heeft. Hij zei nog steeds dat hij dat heeft. Ik werd boos op hem, toen werd hij boos op mij en toen heeft hij het later weer goed gemaakt.

Op een woensdag ergens in mei, wou hij met mij afspreken. Maar ik had het op het laatste moment afgezegd omdat ik me niet echt goed voelde. Toen werd hij boos en zei dat ik kk slet ben, en dat ik alleen maar andere jongens zit. (Dit heeft hij gehoord van een vriend die bij mij op school zit)

Ik had hem nog niet verwijderd want ja je weet nooit. Een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij, die had ooit met hem afgespreken. Scheen het dat het gewoon een vies mannetje is die je alleen maar gebruikt. Na de 3e x dat ze met elkaar hebben afgesproken, wou hij haar slaan.

Ik werd boos op die jongen, via msn. Ik zei dat hij mag oprotten en dat ik hem gewoon niet meer wou zien.

Afgelopen woensdag, ik fietste naar me werk. Ik zag dat hij in een auto zat, hij keek me heel boos aan. Zijn vriend reed heel langzaam langs me huis. Hij weet nu dus waar ik woon. Ik ben nu best wel bang.

Afgelopen nacht, ik had een vreselijke nachtmerrie. Ik droomde over hem, ik was aan het hardlopen en ik kwam hem tegen met zijn groep vrienden. Ik deed mijn rondje, wat ik altijd deed. De vrienden en hij kwamen achter me aan. Ik ging steeds harder rennen, maar ik was te laat. Ze pakte me en hebben me mishandeld. Ik was in het ziekenhuis beland. Ik werd wakker gemaakt door me vader. Het scheen dat ik heel hard stond te gillen.

:frowning_face:

Ik moest even me verhaal kwijt, thank you voor het lezen ! [/i]

Pff, dat is wel echt erg!
dattie nu allemaal weet waar je woont enzo, maar als hij je gaat bedreigen moet je gewoon naar de politie gaan (:

Meldt het aan je ouders oid!
Ze moeten wel weten wat er aan de hand is! En één ding is zeker: Niet meer met die jongen om gaan.

Ik snap niet echt heel veel van je verhaal maar goed.

Wel rot voor je.
Rare jongen.

Ga ermee naar je ouders, of naar de politie.

@xHope_
hij heeft me niet bedreigd, hij heeft me alleen maar boos aangekeken.

@xAftertheStorm @l0vedrunk
ik ga het wel vertellen aan me ouders.

wat een eikel joh. praat erover met je ouders ofzo? succes.

Ik zou er zeker wel werk van maken voor er iets ergs gebeurd!

succes meid! :slightly_smiling_face:

dank jullie wel, voor de reacties.

Omg erg! Je moet nooit laten zien dat je bang bent ! Veel succes <3

meld het aan je ouders/de politie en als je het niet direct aan je ouders durft te vertellen, kan je misschien ook naar de moeder van een vriendin ofzo?
succes en hou je sterk meid.

Bah, wat naar! Als je bang bent, kun je het beste je ouders inlichten. Als die jongen(s) je ook echt gaan bedreigen, achter je aan rijden/fietsen/lopen, dan zou je de politie in kunnen schakelen!

Hel veel succes ermee!

politie heeft geen zin want hij heeft je niet echt bedreigd, alleen uitgescholden en boos aangekeken. Vertel het wel aan je ouders, dan weten zei wat er aan de hand is als er een keer wat gebeurd (wil je niet bang maken hoor, maar je weet maar nooit) en ik zou hem wissen uit je lijst, telefoon etc. en geen contact meer met hem hebben, ook al doet ie ineens weer lief.

inderdaad naar je ouders gaan, zodat zij ook weten wat er aan de hand is. Geen contact meer met hem zoeken, gewoon negeren, dan houdt hij heus wel op na een tijdje.

Als er iets gebeurd, moet je de politie bellen.

ik heb hem sowieso niet meer, op msn hyves facebook. ik wil ook geen contact meer met hem.

Ach wat erg, heb je het al tegen je ouders vertelt?

Ik zou het even laten rusten, als hij nog een x wat vervelends doet zou ik de politie inschakelen.