Loverboy :)

Hey,
een tijdje geleden heb ik te maken gehad met een loverboy.
Heel erg veelproblemen mee gehad!
Ik wou via deze topic jullie toch nog weer even bewust van maken dat het IEDEREEN kan gebeuren en overkomen. Wees alsjeblieft heel erg bewust met wie je om gaat. Ik wens niemand deze problemen!
En hij slaat niet alleen meer toe zoals de “old fashion way”, maar ook via internet!
Ik had hem bijvoorbeeld ontmoet bij een neef van me, heel gezellig allemaal,
aangezien ik op oudere jongens (bijna mannen haha) val, had ik hem toegevoegd op msn enzo,
allemaal heel verkeerd afgelopen!
Heb een aantal tips:

1. Check eerst wie die ene leuke jongen is.
  2. Mocht je met hem in gespek zijn, vraag waar hij werkt, waar hij woont, etc.
    Een loverboy vertelt dit niet graag.
  3. Vraag waar hij het geld vandaan haalt om al die dure dingen te kopen, vaak weet hij geen antwoord, of je krijgt een domme smoes te horen.
  4. Zoek op internet naar zijn naam! Wie weet wat je allemaal tegen komt :slightly_smiling_face:.
    PLEASE LET OP MET WIE JE OM GAAT!!!

bedankt voor de waarschuwing.

Sterkte hiermee en goed dat je het nog even zegt.

En wat dat internet betreft: lees allemaal het boek Chatroom van Heleen Vreeswijk een keer. Dat is echt heel realistisch.

of lees het boek; echte mannen eten geen kaas.

ik vraag me 1 ding af:

waarom je topic ‘loverboy : )’ noemen?

het gaf mij een beetje kriebels

dankjewel!
zo zie je maar weer hoe gevaarlijk het is via internet…
ik heb ook een loverboy via internet ontmoet, maar toen ik er achter kwam heb ik heb meteen geblokt en verwijdert!
maar sterkte er nog mee
x

Uhuh, dat vind ik ook een béétje vaag.

Ik bedoelde loverboy :frowning:
Maar aangezien ik niet weet hoe ik de titel moet bewerken… :frowning_face:
Groetjes :slightly_smiling_face:

Achter mij had er ook een tijdje 1 aangezeten. Maar was er niet ingetrapt.

bedankt voor de waarschuwing, maar ik zal ook opletten op lovergirls, een vriendin van mij heeft maandje terug daar problemen mee gehad, dat meisje gaf dr van alles en zat helemaal van ja daar zijn beste vriendinnen voor dit dat en die stampte al dr vriendinnen dr helemaal de grond in, en toen opeens was dr geld op en of me vriendin dr wou helpen om het terug te betalen, ik heb me vriendin toen verboden om ooit nog met dat meisje te praten, dus had ze nieuw nummer genomen en dr gedelete van msn enzo, godsafe is dat wel goed afgelopen ;o

had ik dus ook -.-’

tegenwoordig worden ze pooierboys genoemd omdat loverboy te lief klinkt

(wilde ik gewoon ff zeggen)

Dankje, al was ik altijd al bewust van de gevaren van jongens en internet enzo.

Ik was dus niet bewust van jongens en internet,
ik dacht dat dat soort dingen nooit zouden gebeuren…
Totdat mijn ogen werden geopend en ik zelf alle ellende had meegemaakt die veel meiden meemaken:(.
Dit topic is alleen bedoeld om jullie er even er aan te herinneren, ik wens deze ellende namelijk niemand toe

Hmm wel goeie tips, maargoed… Ja ik weet niet x]

@ muziekfabriek: ik ben benieuwd naar je verhaal, zou je die willen vertellen? Hoeft natuurlijk niet als je dat niet wilt, maar ik ben gewoon benieuwd…

Ik wil mijn verhaal wel vertellen, maar niet hier zomaar op het forum :slightly_smiling_face:.
stuur me maar een mail: hardcorehardstylelover@gmail.com :slightly_smiling_face:
hoor van je :slightly_smiling_face:

Sterkte meid& bedankt voor de waarschuwing!

Vriendin van mij heeft er ook last van gehad. Haar vriendje was ook een loverboy, maar hij hield echt van haar ofzo en heeft haar ook niet die wereld in geprobeerd te trekken…