Loverboy ?

Hee , ik moet iets aan jullie kwijt …
Ik weet het niet zeker hoor .
Maar een vriendin van mij , beweert dat mijn vriendje een loverboy is …
Hij geeft me wel vaak dure cadeaus …
Maar af en toe zeg hij dat ie wel is schulden heeft ,
En dan wil hij vaak geld van mij lenen .
We gingen afgelopen weekend naar een bar ,
Maar de paaldanseres was ziek , en mijn vriendje vroeg of ik wou invallen …
Ik wou dat niet , dus ik zei dat . Hij werd niet boos , en we gingen naar huis .
Kunnen jullie mij vertellen , of mijn vriendje een echte loverboy is ?
Ik ga aankomende Zaterdag met hem naar een Nachtclub .
Kunnen jullie mij daarvoor nog waarschuwen a.u.b ?

Klinkt wel als een loverboy.

Maar hij is zó lief !

het klinkt als een loverboy, maar zolang hij niet boos wordt als je iets niet wilt doen lijkt het me OK
als hij wel boos wordt, meteen contact verbreken!

Ja, nu nog wel.

Soms word ie wel een beetje kribbig , maar dat komt ´denk ik ´ omdat hij geen geld heeft .

Oké ik zie dat je je bericht gewijzigd hebt.
Waarom ga je naar een nachtclub met hem?
als hij écht een loverboy is kan je al voorspellen wat er gaat gebeuren.

ik zeg dumpen.

Tsja…

Hij heeft daar afgesproken met vrienden , en hij vroeg of ik mee wou .
Hij zegt dat er nog meer meiden zijn …

Ik zou hem dumpen, ik vind het niet normaal als je je vriendin vraagt of ze voor paaldanseresje wil spelen.

Hij deed het om de barman te helpen ,ze waren vrienden .

lieve schat, loverboys zijn áltijd lief in het begin, hoe denk je anders dat al die meisjes zo achter ze aanlopen.
Dure cadeau’s is leuk, maar als hij al gaat beginnen over schulden, en boos wordt als je niet wilt paaldansen is het foute boel.

Probeer gewoon écht je hoofdje erbij te houden. Zoek anders op internet op wat de kenmerken van loverboys zijn.
veel succes!

Ik zou sowieso nooit iets tegen je zin doen bij hem, ook niet omdat hij het geld nodig heeft.
Als hij geen geld heeft, waarom geeft hij jou dan dure cadeau’s? En waarom leent hij geld bij je? Ik zou proberen dat geld dat hij van je geleend heeft terug te krijgen (weet niet hoeveel het is)
En mocht er nou wat gebeuren, wees open tegenover je ouders en vrienden, zodat ze precies weten wat er aan de hand is, mocht het mislopen.

Ja , maar hij word niet boos…
Ik ga ff googlen ,
Dankjewel !

Ja , ik ga achter dat geld aan …
Het was om precies te zijn 143,65 .
Me vriendin die weet zeker dat het een loverboy is …

Klinkt inderdaad wel als een loverboy. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het uitmaken voordat het zover komt dat hij je gaat dwingen om dingen te doen of boos word en dergelijke.

Je bent 13?
Wat vinden je ouders hier allemaal van?

oppassen met die gast, dit klinkt idd als een loverboy.
als je met hem mee gaat(ik zou nee zeggen, maar goed), zorg dat je ouders en goede vrienden/kennissen die daar in de buurt van die club wonen, weten dat jij daar bent. neem een telefoon mee die opgeladen is en waar genoeg beltegoed op staat. neem desnoods nog een vriendin mee.
ik zou zelf de ‘relatie’ met die jongen even op een lager pitje zetten, je weet maar nooit.

ja, meiden die daar paaldansen. Het is een nachtclub.
Hij heeft je de vorige keer ook al gevraagd heeft of jij dat ook wou doen, ookal was het ‘om een vriend te helpen’. Dat vind ik persoonlijk niet normaal.