loverboy

mijn beste vriendinnetje heeft te maken met een loverboy
ik heb het gisteren te horen gekregen van een vriendin van mij, zij wist dat omdat haar neef bij haar in de klas zit en hij vertelde dat ze (bijna) nooit meer op school is. Ze is ook nooit meer op training waar ze anders altijd wel kwam, rookt jointjes en is altijd weg. Het is een best onzeker meisje dus als iemand haar op hyves respect geeft, je kent het vast wel. Geef je hem terug, raak je aan de praat, wisselt je msn uit en na een tijdje je nummer. Zo is ze dus ook met hem aan de praat gekomen. Ik en 2 vriendinen van mij gaan het haar moeder vertellen omdat als we het tegen haar vader vertellen ze alle hoeken van het huis te zien krijgt en als we het aan haar gaan vragen gaat ze toch alles ontkennen. Ik heb het aan mijn ouder verteld en mijn vader zei dat ik haar moest laten vallen. dat doe ik écht niet want ze is mijn beste vriendin, mijn moeder begreep mij wel. Nu vroeg ik mij af wat jullie zouden doen als je vriendin dat had?

ik zou m’n ouders inlichten en de politie…

Wat een advies zeg, van je vader :pensive:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de politie nu al er iets aan gaat doen, misschien blijf van mn lijf ofzoiets x] En haar moeder inlichten.

Laten vallen nee, maar het is wel HAAR probleem.
Ik zou wel wat proberen te doen, maar als ze blijft tegenstribbelen en ontkennen dat moet je er een punt achter zetten. Het moet niet jouw probleem worden.

Je kan haar alleen helpen door het haar ouders te vertellen, maar verder kun je
haar toch niet helpen wanneer ze dat zelf niet wil, en waarschijnlijk wil ze nu
helemaal niet geholpen worden want ze ‘houdt’ van die jongen.

Dus ga niet proberen haar persoonlijk te helpen want het lukt je niet,
en je helpt jezelf dan alleen maar in de problemen.

dat advies van je vader moet je dus absoluut niet volgen. Haar ouders moeten worden ingelicht, maar vóóral de politie!

Ik snap het advies van je vader wel een beetje,
soms nemen meisjes hun vriendinnen mee het cercuit in.
Maar ik zeg dat je dat echt niet moet doen!!
Mijn nichtje heeft ook met loverboys te maken gehad en is zelfs een tijd lang vermist geweest.
Ze heeft bijna geen vriendinnen meer.
Ik zou idd gewoon haar moeder inlichten.

heel veel sterkte in iedergeval!!!

veel liefs…xx

In iedergeval naar haar ouders gaan en die vinden het denk ook een goed idee om naar de politie te gaan.
Heel veel sterkte ermee!

Akkoord dat zij haar niet zelf kan helpen, maar het is niet omdat dat meisje niet inziet wat er verkeerd is dat professionals haar niet zouden kunnen helpen.

Dus idd, bellen naar de politie, haar desnoods meesleuren.

(Btw: jullie bedoelen met een loverboy toch een soort van pooier he?)

Er is een speciale loverboy hulplijn, bel die zou ik zeggen.

http://www.fondsslachtoff…O6asqyFi6ECFRIrDgodfXHhRA

Deze maar er was ook nog een speciale, maar google ook ff want er zijn ook speciale sites voor regio’s

oke bedankt! ik ben op school naar iemand toegegaan en die gaat mij helpen.

Goedzo, hoe gaat het nu?

Ik zou met haar moeder gaan praten en die hulplijn bellen!

Als ik jou was zou ik het idd aan die moeder vertellen maar eerst serieus aan die vriendin vragen , misschien is het wel geen loverboy maar gewoon een fout vriendje , je zegt dat ze blowt en heel veel spijbelt maar niet dat die jongen haar misbruikt ofzo , loverboys geven je heel veel cadeautjes en zeggen dat ik heb geen geld en laten je voor je prostitueren . wat jij verteld klinkt niet als een loverboy eerder als een meisje met een jongen is die een slechte invloed op haar heeft. Maar dan kan je alsnog met haar moeder gaan praten , misschien vind je het fijner als je eigen moeder mee gaat want misschien gaat die moeder wel huilen ofzo ? [ja ik moest 1x iets aan de moeder van een vriendin vertelen wat ook niet zo leuk was en toen zouden we ook een volwassene meenemen omdat we niet wisten hoe die moeder zou reageren alleen uiteindleijk ging de vertrouwenspersoon van school al met de ouders praten ]

ik hoop dat je er iets aan heb

zowieso haar niet laten vallen!
misschien is het wel beter als haar vader het weet. hij kan het haar misschien duidelijk maken!

eerst uitzoeken of het echt een loverboy is
voordat je dingen verteld die er niet eens zijn.
weet je het zeker?
ga dan naar haar ouders en de politie,
je kunt er dan zelf ook niet veel meer aan doen.

Ik zou idd haar moeder verwittigen!

verwittigen?

Anyway, wow dat vind ik wel vrij heftig, alleen weet je zeker dat het een loverboy is?
Zoja haar ouders (haar ma in ieder geval) onmiddelijk inschakelen, enne hoe gaat het nu?