Loverboy?!?

Hee, ik heb een vraag.
M’n moeder had vandaag d’r kledingwinkel geopend, en ik wou graag promotie voor d’r maken.
Ik liep dus een beetje rond en liep dan op mensen af om ze een kaartje te geven van m’n moeders kledingwinkel. Ik zie d’r van mezelf een stuk ouder uit, mensen gokken vaak dat ik rond de 15/16 ben, terwijl ik eigenlijk gewoon 13 ben. Op een geven moment kwamen er 2 jongens naar me toe. Ze zagen d’r allebei heel gewoontjes uit, en één van hun was best aantrekkelijk. Ze droegen ook geen merkkleding of iets, ze zagen d’r echt gewoon normaal uit. De aantrekkelijke vroeg: wat verkopen jullie allemaal? En hij pakte zegmaar het kaartje uit m’n hand om te kijken.
Dus ik zei: helaas alleen dameskleding.
Dus zijn vriend lachtte en zei: Je wilt niet weten wat hij allemaal in de avond doet
Dus ik voelde me al ongemakkelijk.
Dus de aantrekkelijke zei: Niet luisteren naar hem.
En toen gaf hij het kaartje weer aan mij en toen zei hij:
Helaas heb ik geen vriendin, maar ik kan wel wat voor jou kopen?
En op dat moment wilde ik het liefst wegrennen. Ik was bang? Dus ik zei rustig: nee bedankt, en toen liep ik weg en ik hoorde ze allebei een beetje lachen en dingen tegen elkaar zeggen.
Ze waren allebei een stuk rond de 20 denk ik? En het leek alsof ze een zware nacht achter de rug hadden aangezien ze een heel klein beetje rode ogen hadden. Je snapt best dat ik als 13 jarig meisje, hier natuurlijk veel aan dacht.
Had ik te maken met een loverboy?

Waarschijnlijk. Gewoon opletten dat je hem niet meer ziet.

'k weet niet, kan het niet gewoon zijn dat ze gewoon aan het ‘dollen’ waren??

Ja daar zat ik dus ook aan te denken? Alleen ik ben gewoon heel nieuwschierig of het nou een loverboy was of ze gewoon grapjes aan het maken waren? Maar tenminste toen hij vroeg of hij dingen voor me wou kopen keek hij wel heel erg serieus.

Ik denk dat het gewoon als grapje bedoeld was, ik zou er niet te veel waarde aan hechten.

Ik denk inderdaad ook dat het gewoon een grapje was. Waarschijnlijk hadden ze door dat jij je er een beetje ongemakkelijk bij voelde en vonden ze dat wel leuk.
Lekker kinderachtig van ze :wink:

Ik denk dat het gewoon een grapje was, maak je er niet te druk om, je hebt goed gehandeld! :slightly_smiling_face:

Ik denk ook dat het een flauw grapje van ze was. Niks van aantrekken!