Loverboy of niet?

Hee!

Ik moet iets kwijt wat eigenlijk al een jaar geleden gebeurt is maar ja is moet het toch ff kwijt

Toen ik 14 was (nu 15 bijna 16) had ik een super leuke jongen in de klas vond ik toen. uiteindelijk kregen we ook wat. ik was natuurlijk echt de gelukkigste persoon op de wereld toen🙈, Maar na 3 maanden verkering begon hij echt raar te doen hij begon om foto’s te vragen van m’n ass en boobies,die wilde ik uiteraard niet geven. toen heeft hij die heel sneeky van me gemaakt bij gym wat ik niet wist dus Nouja ik was nog steeds gelukkig met hem toen hij geld aan me begon te vragen eerst was het 10, 20,50 het werd steeds meer en hij vroeg het omdat hij bedreigd werd zei hij en hij was me boyfriend ik wilde niet dat hem iets gebeurde dus ik gaf het maar de stomste keuze uit m’n leven😭 Uiteindelijk trok ik het gwn niet meer en maakte het uit met hem en wat er toen gebeurde… hij stuurde de foto’s van me naar de hele 1e klas (waar ik toen inzat) ik barste echt in tranen uit overal waar ik was op school schelde mensen me uit voor hoer, sletje en dat soort dingen ik raakte in een depressie. gelukkig is dit nu alles voorbij en scheld niemand me meer echt uit waar ik blij mee ben natuurlijk.
Was deze jongen een loverboy?
Ik heb nog steeds geen idee

Xx Ruby

Zou best kunnen, maar nu doet het er niet mee toe. Lijkt me allemaal erg heftig! Heb je er hulp voor gehad?

Klinkt eerder als een afperser/chanteur. Loverboys vind ik wel wat anders, maar ook dat is zo’n begrip wat je niet overal op kan plakken. Er gaat niemand zeggen: Ik ben een loverboy. Dat is gewoon een verzamelnaam voor jongens die je hart proberen te kopen om je vervolgens te chanteren.

Het doet er ook niet toe, hij was een ongelofelijke klootzak en wees blij dat je er van af bent. :slightly_smiling_face:

Nee, ik denk niet per se dat hij een loverboy is, ik neem aan dat hij gewoon een asshole is. Maak je er maar niet te veel druk over en wees maar blij dat je van hem af bent!

Ja, ik heb een tijdje bij een pysoloog gelopen en dat heeft me Idd heel erg geholpen☺️ Xx

weg

weg

weg

^ Dat is een troll, gewoon zijn bericht melden.

wat erg voor je :sob::muscle: