Loverboy beter leren kennen: help mee

Hi. Er is een jongen op school die ik zoo knap vind *-*. Hij zit naast me bij wiskunde en hij is aardig!! Alleen wil ik hem graag beter leren kennen, want ik ken mezelf. Dan word ik verliefd op zo’n eikel, je weet wel, een ijdel type. Alleen weet ik niet hoe ik dat moet doen. Want ik kan moeilijk uit het niets zeggen dat ik wil daten, we zijn nauwelijks friends…

Iemand tips?? :hugs:

Hij is een eikel?
Waarom wil je hem leren kennen?

Bedoel je echt loverboy?
Want dan kun je er beter bij uit de buurt blijven.

een loverboy ja?

Huh loverboy

Ik snap er helemaal niks van

Ik denk dat jij de definitie van loverboy verkeerd verstaan hebt…

Ik snap het nog steeds niet

Ik denk dat zij met loverboy echt letterlijk haar lover bedoelt… En dus niet iemand die haar uitpimpt naar andere mannen.

Oooh, ik snap het. Ze wilt verliefd worden op die knappe jongen, zodat ze niet meer verliefd kan worden op eikels (toch?)

Ga met hem praten, maak oogcontact, lach naar hem…

Nee die knappe jongen is de eikel toch… omdat die ijdel is oke

huh nee wacht ik snap het ni

Maar hij is ook aardig

Ik snap er niets van :’)

Algemene tip dan maar voor TS: Zoek geen contact met mensen die je niet goed behandelen. Als het wel een vriendelijke jongen is, kun je gewoon een praatje maken en dan komt alles wel vanzelf

Ik denk dat ze vraagt hoe ze hem beter kan leren kennen, zodat ze eerst kan zien of het een eikel is of niet, voor ze verliefd op hem wordt. Ofzoiets. :’)

Oh ja maar dan zit ik nog steeds met de vraag van wat wil ze nou, ze wil niet verliefd worden op ijdele jongens maar ze wil deze ijdele jongen en huh

Hee dit klinkt wel als een goeie uitleg

Loverboy :’)

haha ja dat snap ik ook niet, wat ik als uitleg gaf was mijn theorie haha. Het kan fout zijn :’)

Huh :hammer: