Lover maar niet zijn beste vriendin.

Hey !
Ik zit ergens mee en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga met een jongen en dat is ook een soort van vaste relatie. Maar ik sta niet bovenaan. Hij heeft een beste vriendin die hij geweldig vindt en dat moet ik ook bijna elke dag aanhoren hoe aardig ze is en hoe goed ze met elkaar kunnen praten. Ik weet dat ik jaloers ben maar dat is toch niet zo raar? We hebben hier de laatste tijd steeds meer ruzie om. Wat moet ik doen? =(

met hem praten, en ‘‘een soort van vaste relatie’’? niet helemaal dus?

Ik heb al tegen hem gezegd dat ik er niet tegen kan maar ik wil hem ook niet kwijt. Hij vindt dat ik eerst wat aan mijn jaloezie moet doen. Maar hij verteld haar ook alles en zegt tegen mij dat ie het moeilijk vindt om met mij te praten. Maar ik durf niks meer te vragen omdat ik bang ben dat hij boos wordt en omdat hij het twee keer moet vertellen

Nee niet helemaal, want het is zo dubbel als hij met me is heb ik nergens last van niet van jaloezie of angst. Maar zodra ik thuis ben is het weer via whatsapp en begint meestal het gezeik weer.

Dat wil ik ook niet want die vriendin is ook mijn vriendin ze is ook geweldig maar ik wil het niet elke dag horen want ik word er onzeker van als de pest.

Oh oeps de vraag verkeerd gelezen

Ik zou met hem gaan praten! En ik snap jou jaloezie goed hoor!

succes!