Lovehandles ....?

heyhey meiden,
ik zoek een goede oefening die goed werkt om je lovehandles wat minder te krijgen, ik weet dat daar wel meer voor nodig is dan alleen een oefening :ok_woman: gezond eten doe ik al (A)
als jullie sites hebbn of tips , laat maar komen :relieved:
x kimm

Dat zou ik nou ook weleens willen weten.Op de sportschool hebben ze daar wel een goed toestel voor. Maar ik wil weleens weten wat voor oefeningen je thuis kan doen.

ja ik wou eeerst ook naar de sportschool gaan, maar daar ben ik te jong voor ofso. moet je minstens 16 voor sijn :S

sinds wanneer zit er een leeftijdsgrens aan naar de sportschool gaan? dit is nieuw voor mij. ik ga al sinds mijn vijftiende naar de sportschool, zonder een enkel probleem. waarom zou je daarvoor zestien moeten zijn?

Volgens mij omdat het niet erg goed is als je al veel traint als je nog niet uitgegroeid bent ofzo.

Pilates! Absoluut.

Gewoon meer
:sex:
:pensive:

ik weet er eentje… Deze oefening is om je onderrug te trainen … en dus je lovehandles!
Je gaat liggen op je buik en tilt je benen een stukje van de grond. Vervolgens vouw je je handen onder je gezicht en beweeg je je bovenlichaam ook van de grond, dit houdt je een paar seconden vast en dan weer naar beneden en opnieuw! als je t goed doet is het best zwaar iig… :slightly_smiling_face:

bedankt voor alle tips =D en voor de sport school dat seiden se tegen me toen ik me wou inschrijven :S

Bij mij op de sport school is het vanaf alle leeftijden volgens mij.

Kinderen met overgewicht krijgen een speciaal schema en worden begeleid. Dit is heel fijn voor ze omdat ze bij een groep sport vaak buiten de boot vallen. Als ze wereens als laatst aan de overkant zijn. Of bij groepjes kiezen niet gekozen worden.

Elke dag met je heupen twisten, rondjes draaien, van voor naar achter enz… (gezien op telsell, schijnt te helpen :stuck_out_tongue: )

twisten idd.
ga op een stoel zitten en zet een stok op je schouders, achter je hoofd. En dan maar draaien.

Nou ik ben sinds kort aangesloten bij een ander fitnesscentrum, en daar ben ik elke dag actief geweest, daar heb ik niet alleen in een zeer korte tijd mijn lovehandles kwijtgeraakt, maar ook erg strakke billen en benen gekregen. Mijn resultaat had ik dus al in twee weken bereikt. Maar nu moet ik rustig aandoen, anders ben ik zo dun als een kippenbotje.
Goede oefeningen?
Neem een personal trainer zoals ik heb,
Maak goede afspraken, een goed drinkt twee liter water op een dag. Normaal blijven eten, Niet te veel.
De power plate, daaraan ben ik verslaafd geraakt, bbb oefeningen, en Pilates!

Ik ga al sinds mn 13e naar de sportschool!!

die 2 weken ligt wel aan jou he, niet dat nu iedereen denkt dat je na 2weken helemaal klaar bent. Ligt ook veel aan de persoon

Sorry, maar wat zijn nu precies.
Lovehandles? :stuck_out_tongue:

Mlissaa: ik heb ook geen idee

Er stond laatst een stuk in de krant, over afvallen op bepaalde plekken. Lovehandles worden veroorzaakt door te veel vet, niet door te slappe spieren. Oefeningen voor een bepaalde plek werken alleen om de spieren daar te trainen, en daar heb je dus niet veel aan. Om er van af te komen zal je gewoon je algehele vetpercentage omlaag moeten brengen, gewoon door ‘normaal’ te sporten. Al die oefeningen die beloven dat je op een bepaalde plek je vet wegwerkt, zijn dus niet waar.

Pfoe, ik weet nu wat het is … ik heb ze ook … maarja, maakt me niet zo heel veel uit

Dus eigenlijk moet je gaan hoelahoepen.

Hoe je het ook went of keert, als vrouw krijgen we het toch allemaal.
En een beetje vrouwelijke rondingen is juist mooi vind ik.