Lovehandles

Lovehandles, het klinkt zo mooi. Maar als je er iets te veel van hebt voor je gevoel, dan vind je het maar niks. Ik zelf ben niet te dik, maar ben het laatste jaar wel een aantal kilo’s aangekomen. Op zich heb ik daar helemaal geen problemen mee want mijn buik is nog steeds redelijk strak. Het enige probleem zijn dus mijn lovehandles! Ik vind het vooral irritant als ik uit ga, een mooie broek aan heb en een leuk strak T-shirt, dat je dan net waar je broek eindigt 2 rollen over de zeikant ziet komen. Ze zijn niet supergroot, maar toch… ze zitten er.

Hebben jullie ze ook en willen jullie er ook liever een beetje vanaf? Heeft iemand tips om hier af te komen? Bepaalde oefeningen dat ze minder worden?

omdat wij nog vruchtbaar zijn worden stapelt elk gram vet dat we eten
zich op, op onze heupen-_-"

ach veel sporten helpt;) je moet gewoon van die heup oefeningen doen,

Hier staan vele oefeningen:
http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

ik had er zelf ook een beetje last van, ik was ook 3 kilo aangekomen enzo … die zijn er nu dan weer vanaf maja mijn oplossing: hogere broeken dragen en sporten/oefeningen doen, ik ga nu regelmatig naar fitness en merkte na een week al verschil! als je de goede oefeningen doet en het regelmatig doet ben je er waarschijnlijk zo vanaf :slightly_smiling_face:
wat belangrijk is: niet alleen oefeningen doen, het beste is om ook te gaan joggen of iets om vet mee te verbranden, want als ik t zo lees heb je die dus gekregen doordat je aangekomen bent… dan zullen alleen oefeningen niet helpen.
veel suc6

Ligt dit niet een beetje voor de hand?

Ik had het eerst ook, ik was in de zomervakantie een paar kilo aangekomen omdat ik toen weinig sportte. Na de zomervakantie ben ik weer begonnen met sporten (5 keer in de week) en nu zijn ze gewoon weer helemaal weg :slightly_smiling_face: Dus mijn tip is gewoon veel sporten.
Oja! en rugspieroefeningen, daarmee train je je onderrug dat doen wij ook vaak bij de training en dat helpt volgensmij ook wel.
Weet je hoe je die oefeningen doet?

Nou ik ben dus juist aangekomen sinds ik weer ben gaan sporten (voetbal). En ik weet dat spieren meer wegen dan vet, maar toch zitten die lovehandles er haha!

Ik ben gewoon dun bij mijn buik maar heb ook een kleeeein beetje lovehandles dus nu ben ik aan het:

hoelahoepen :cheering:

iedere dag een halfuurtje voor de tv, lekker ondertussen Take Me Out kijken.

Krijg je mooie heupen van en mooi meegenomen: je kan na een tijdje ook beter met je heupen dansen.

hoelahoepen vind ik wel een leuk idee :stuck_out_tongue:

oefeningen voror doen .

ja het is superleuk hoor :’)

alleen zijn ze wel moeilijk te krijgen nu, aangezien het ‘hoelahoepseizoen’ voorbij is. mama heeft die van mij uit België gehaald.

Gelukkig heb ik dat niet (=

Anyway,succes allemaal?

Trouwens, bijna iedere arrogante kwal bij mij op school loopt met een skinnyjeans en een megastrak ‘‘onderjeshirttopje’’. (Niet dat dat erg is, hoor :wink:) Maar dan zie je dus gelijk dat je niet de enige bent met lovehandles (=

haha, lijkt me idd ook cool

Indd, bij ons op school loopt zo’n ‘populair’ meisje altijd in skinny jeans en een superstrak shirt, hahaha de vetrollen hangen over die broek heen xDD

ja bah dat is vies die rollen!

Het enige wat je eraan kan doen is sporten. Plaatselijk vet verbranden kan niet, daar zijn dus geen speciale oefeningen voor.
Ga hardlopen, fietsen of naar de sportschool ofzo.

Ohjaaa hoelahoepen!
Dat deed ik eerst kreeg je echt een mooi buikje van.
Ik ga een hoelahoep voor kerst vragen :metal:

heeft je vriendje wat om vast te pakken :grinning_face_with_smiling_eyes:
oke gemeen.

Ehm ja, let op je gewicht?

x

Ik vind dat hoelahoepen wel een goed idee.

Je moet zumba gaan doen (: