Lovehandles

Jep, ik heb ze. Om eerlijk te zijn ben ik over de rest van mijn figuur ontzettend tevreden en ik wil NIET afvallen (want dan worden mijn benen heel dun en kun je mijn ribben zien, vind ik niet mooi). Nu vroeg ik me af, wat voor een kleding kan ik het beste dragen om ervoor te zorgen dat mijn lovehandles niet opvallen met kleding?

En ik heb ook een strak jurkje, maar daar voel ik me best wel onzeker in vanwege die lovehandles. Heeft iemand ervaring met corrigerend ondergoed?

Geen heupbroeken maar iets hogere modellen, anders gaan je lovehendels daar zegmaar overheen hangen. Draag je hempjes onder je kleding? dat kan ook al verschil maken. En corrigerend ondergoed voelt alsof je niet kan ademen :’)

Je kunt ze ook wegtrainen volgens mij, ik zag in het workout topic bij food&sport een lovehandle-workout staan.

OT:
Bij de only/veramoda hebben ze broeken die ongeveer tot je navel komen, daar zie je ze niet (goed) in.

Ze hebben bij de New Yorker ( althans in Duitsland wel, waarschijnlijk komt 't ook hierheen! ) hele mooie corrigerend ondergoed. Niet duur ook, zo’n hempje, heel netjes en mooi verder voor 15 euro [: HEMA heeft 't ook [:

Om ze weg te trainen, zoek blogilates op youtube op.
Bijv. As long as you love me lovehandles challenge

Plaatselijke vetbranding bestaat helaas niet. Dus waarschijnlijk val je dan bij je benen en buik ook af. Maar bedankt voor de tip en ik zal wel in het topic kijken! Misschien dat er idd wel een paar goede dingen opstaan die voor spiermassa zorgen en niet alleen voor vetverbranding.

Wajoo, wat een raar woord!

Als je niet wilt dat je benen dunner worden met afvallen, moet je je benen gewoon ook gaan trainen zodat die wat gespierder worden. Misschien heb je daar wat aan?

Hallo jongens (meisjes ; )), ze wil alleen maar kledingtips, niet afvallen.
Ik heb t zelf ook, en afvallen werkt idd niet, die lovehandles zijn de allerlaatste plek waar het vet verdwijnt ; )

Wat is mooi: jurkje met strak topje en met wijd rokje, en wat dikkere stofjes en niet van dat hele soepele dunne, want dan valt t juist heel erg op. En broeken, ondergoed en bikini’s niet te klein kopen.

Strakke skinny en dan een iets wijdere blouse, zodat het niet zo strak aansluit bij je heupen.

Sporten wil niet meteen zeggen dat je af gaat vallen.

wat zijn ze?

http://examples.oreilly.com/9780596522964/Lovehandles.jpg