Lovehandles & een buikje.

Ik wil écht graag tips…

Ik eet steeds veel te veel, of gewoon soms ongezond. Ook al doe ik echt m’n best.
Maar volhouden is zo moeilijk! Ik wil echt af van m’n domme irritante lovehandles en van m’n buikje, ik ben niet dik maar ik begin me zo te voelen, ook al ben ik het niet.
Ik voel me totaal niet meer goed in m’n vel, nu zit ik hier opeens te huilen. Ik wil écht een mooie platte buik, m’n buikje wegwerken en die lovehandles wil ik ook echt weg.

Volgens mijn Bmi is 61kg mijn ideale gewicht (ik ben 1m71, 16 jaar) En ik weeg 67kg.
Ik wil écht die 70 nooit zien, en zou liever naar het begin van de 60 gaan… :frowning_face:

Hopelijk zijn er mensen die tips voor me weten!! Kan het echt wel gebruiken.

Mijn doel is zelfs om al na een maand een beetje verschil te zien. Is dat mogelijk?

tips?

ik heb een beetje hetzelfde probleem, ik kan gewoon niet stoppen met snoepen enz. Dus ik beweeg nu zoveel mogelijk (trap ipv lift, lopen naar werk enz) en verder probeer ik ook meer te sporten. Ik doe thuis ook buikspieroefeningen enz. (misschien kun je gaan hardlopen of naar de sportschool?)

Als ik mijn ontbijt smeer, snijd ik gelijk een paar stuks fruit die ik dan in de koelkast zet. Als ik dan rond 11uur (in het weekend ofzo) honger krijg, neem ik een stuk fruit ipv een koekje. Normaal pak ik gewoon minder snel fruit omdat ik honger heb en meteen wil eten en niet eerst fruit wil snijden ofzo.

En verder neem ik alleen nog maar water, met uitzondering van een kopje thee bij mn ontbijt en soms een glaasje fris bij het avondeten.

Maarja ik heb niet echt ervaringen met afvallen ofzo, dit is hoe ik het probeer te doen…

Ga gewoon kijken naar een officieel afval/gezond-doen-topic. Elke keer zijn er weer mensen die een topic aanmaken voor een probleem dat zoveel meiden hebben.

Voor de spiegel eten. Van de confrontatie krijg je vast minder honger.

Komt ie:

  • 5-6x per dag eten in kleine hoeveelheden
  • alleen nog maar water en thee zonder suiker drinken
  • veel groenten en fruit
  • alleen volkoren producten eten
  • geen fastfood en vette/zoete snacks
  • geen vette sauzen meer
  • een combinatie doen van cardio en gewichtstraining, probeer de 30 day shred!

Kom naar het Blijf-in-shape topic!

Hahaha goeie