loveee

hee iedereeen
ik ben erg verliefd op een jongen en hij niet op mij maar hij houdt heel veel van me en ik beteken veel voor hem en als we elkaar zien dan geven we elkaar altijd een knuffel en een kus en als hij met iemand heeft die dit niet accepteert dan maakt hij het uit met haar omdat hij ook heel veel van mij houdt!
maar dan zou je toch eigenlijk denken dat hij me leuk vind?
en is het wel goed dat ik dit doe of is het verkeerd?
xxx

Moet ik het even ruiken voor je?

En als je beter keek kon je zien dat hier een algemene topic voor was.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

HAHAHAH :’)

Dat kan ik niet zien vanaf hier

Ogod.

Hij houdt van jou en kust je, zodra hij een vriendin heeft die dit niet accepteert maakt hij het uit.

Hahaha, like fuck logic :’)

Het kan zijn dat een jongen van je houdt, maar dat hij niet verliefd op je is. Dit kan natuurlijk gewoon vriendschappelijk zijn, maar dat hij je kust is dan wel ?tegenstrijdig. Ik zou het eens aan met vragen hoe dat zit. Waarom kust hij je wel als hij zegt niet verliefd op je te zijn? Als hij dan het verliefd zijn nog altijd ontkent zou ik je verliefdheid proberen te vergeten en lekker genieten van je leven. Je loopt vanzelf weer een leuke jongen tegen het lijf.

Hmm, ik vind het een beetje vreemd persoonlijk en zou er als ik jou was voorlopig niet te veel aandacht aan besteden. Als hij je leuk had gevonden had hij daar waarschijnlijk wel iets mee gedaan, helemaal omdat hij weet dat jij hem wel leuk vindt.