loved or not loved?

Haai meiden,

Ik zit met een echt met mijn gedachtes in de war. Op school is er een jongen, maar hy hoort een beetje bij de popie jopies. Ik vind hem helemaal het einde, maar waar ik nu achter wil komen is of hij dat ook van my vind. Rond de kersttijd op school flirte hij heel veel met mij. Zoals in mn buik prikken enzo en lief kijken. Met t klasse uitje ging die op me schootzitten enzo. Maar na die kersttijd dus ook na de kerstvakantie is het een beetje opgehouden. In die tijd was ik nog zo verlegen… Nu is hij vaak aan het staren en ik probeer steeds te flirten, gaat wel aardig lukken denk ik. Mijn vriendin ziet vaak dat hij naar mij staart tijdens bepaalde vakken. Hij is alleen wel zo dat hij met veel meisjes flirt. Maar, bij mij voelt het heel anders… Als hij ook tegen mij praat dan praat hij met een heel lief lachje. En ik heb het gevoel dat hij soms ook verlegen tegen mij is ofzo. Terwijl hij helemaal niet zo is… Meiden? Wat moet ik doen en hoe kom ik erachter…? En ik kan het echt niet gaan vragen, want dat heeft echt teveel inpact.

xxx

Hier is een topic voor, vindt hij me leuk-topic.
Daar posten dus.

^Dat. En vraag het gewoon. Anders kom je er nooit achter.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240