Lovecry.

Ook ik… ik krijg te maken met het ergste gevoel ooit lijkt wel. Liefderverdriet dat dag en nacht aan je vreet. Ik ben 17 bijna 18 en me ex waarmee het nu een maand uit is 22. Hij was me eerste vriendje en we hadden 7 maanden. Ik huil nog elke dag… Ik weet wel dat hij er niet altijd voor mij is geweest. iHij hechte teveel waarde aan vrienden en uitgaan dat ik op de 3de plek kwam te staan. Ik ga bbl opleiding verpleegkundige doen 3dejaar en hij kon me steunen. Hij ging niet samenwonen met mij maar met een vriend. En toen ik laatst contact zocht was die erg bot.

Ik weet en begrijp dat je denkt nou waar maak je dan druk om? Nou het gevoel dat hij me steeds geeft is dat het goed komt. Nu niet maar over een paar jaar ofzo. Hij wil nog niet gebonden zijn aan te serieuze relatie. Maar zei bij het afscheid dat het niet zo voelde voor hem en als ik 10jaar verder was ik zijn vrouw van ze kinderen was geweest. Ik dee alles voor die jongen… ik mis het zo. Het vriend gevoel, de lieve berichtjes, het samenzijn en ondernemen…

Ik check hem bijna elke minuut op ze laaste aanwezigheid op whatsapp en ze fb. Ik heb nergens meer zin en lijk mezelf wel verloren te zijn. Ouders gescheiden, geen contact met me pa… en nog meer meespelende factoren. Ik ben ongelukkig dat ik verschuil onder me lach… Meiden doe ik iets fout? …met verwerken ofzo ik voel me zo sneu dat ik het hier zet. Maar ik heb niet echt iemand om t hebben xd

ach joh daar had ik ook 3 dagen geleden last van maar rook ff een stickie en luister bob marley (vooral buffalo soldier is erg goed) en dan vergeet je em spontaan

Bel wat vrienden op en ga samen wat doen. Film kijken, samen iets bakken,… Maakt niet uit! Zolang je een bezigheid hebt, heb je meestal minder tijd om aan je ex te denken. En het is oké hoor om droevig te zijn, maar af en toe moet je ook kunnen denken: “Hé, er zijn nog andere dingen in het leven…” En daar kunnen je vrienden je wel mee helpen. Veel sterkte!

Jullie verwachten duidelijk allebei iets heel anders van een relatie. Daar wordt je dus nooit gelukkig van. Ik kan me niet voorstellen dat je echt gelukkig was met een jongen waarbij je op de derde plaats kwam te staan. Je denkt misschien van wel, omdat je niet beter weet. Maar een meisje moet gewoon Zijn nr. 1 zijn. Er loopt een jongen rond voor wie je dat wél bent.
Liefdesverdriet gaat over een tijdje voorbij. Je moet je gaan richten op jezelf, en niet meer op jullie samen. En niet gaan denken aan de toekomst: dan ga je leven in de toekomst, waarin je misschien weer samen met hem bent, maar daar moet je niet vanuit gaan. Je moet dus niet in die hoop blijven hangen en verder gaan met je leven. Sterkte xxx

goh wat een domme reactie zeg!^ maar ik begrijp compleet hoe je je voelt, ik heb het ook gehad met mn eerste vriendje, ik was kapot, ookal was ik toen 15 (ben nu 16). ik wilde niks meer, voelde me zo alleen terwijl ik gwn leuke vriendinnen heb/had. maar het punt is dat je je kut voelt, en daardoor lijken alle andere dingen die je hebt NOG kutter. hebje vriendinnen waarmee je kunt praten, natuurlijk hadje liever hem gehad (zo voelt het nu miss), maar je moet erover praten. ik vind het helemaal niet sneu datje het hier neerzet, want voor je verder kunt gaan moetje eerst goed uithuilen en “rouwen”. na een tijdje worden de tranen steeds minder en krijg je vanzelf door dat er nog veel andere leuke dingen zijn. hoe onwaarschijnlijk dit nu ook klinkt. alsje nog meer wilt praten mag je meer contact zoeken, en anders succes ermee!

ik bedoelde btw die eerste reactie hoor:o