Loveconfused

Ik vind een jongen echt heel leuk…
En op school kijkt hij heel de tijd naar me, hij zit bijna elke dag op m’n hyves profiel
en hij verslikte zich een keer bijna in z’n drinken toen hij naar me keek, dat was best hilarisch…
en hij zoekt dus telkens oogcontact.

Maar het probleem is dat ik er via een anonieme bron ben achtergekomen dat hij iemand anders leuk vindt… Maar ik kan het nog steeds niet geloven
Weten jullie nou wat ik met zo’n jongen aanmoet?
Want allles wat hij hierboven deed doet hij nog steeds
en telkens krijg ik weer hoop… Maar het zal wel waardeloos zijn

vergeten of de hoop niet opgeven? :’(

thankyouu

weet je zeker dat die anomnieme bron gelijk heeft? want zoals jij het zo schrijft, flirt ie met je:P

Had ik ook met een jongen, en toen liet ik iemad het ook vragen. Zij zie dat hij iemand anders leuk vond maar ze loog omdat zij hem leuk vond. Nu zijn we al 2 maanden samen:blush:

Gewoon vragen aan m. Want anders gaat tie er zometeen wél met iemand anders vandoor :’)?

dan zou je het aan hem moeten vragen!
er is niemand die dat zo goed weet als hij zelf!

Flirt je ook terug, zo nee, DOEN.
En inderdaad, je kunt het aan hem vragen. :slightly_smiling_face:

Jaa, maar ik heb nooit contact met m, hij is een paar jaar ouder dan ik ben…
en hij gaf wel een keer respect op mn foto, maar voor de rest heb ik nog nooit met hem gepraat. Maar hij kijkt zo vaak op mn profiel en hij zoekt oogcontact…

En die anonieme bron is een meisje dat hij wel redelijk goed vertrouwt… Dus ik denk niet dat hij liegt tegen haar… :’(

Als hij je een respect geeft, gewoon terug geven! :slightly_smiling_face:
wie weet gaat hij er dan verder op in, en krijg je een bericht.

& en als hij je aankijkt en je hebt ook contact, glimlach dan is gewoon.
Glimlachen is nooit verkeerd :wink:

Oh en ook nog; hij heeft niks met dat andere meisje? Hij is dus vrijgezel.
Iemand leuk vinden en met iemand hebben zijn 2 verschillende dingen.
Als hij wat met haar heeft, ja zou ik ook ophouden… maar zoals ze hier boven ook al zeiden; wie zegt dat je bron het goed heeft :slightly_smiling_face:

Hmja, maar ik denk dat je het nooit zeker zult weten als je het niet zelf aan hem vraagt. En ja, contact zoeken, raap op een dag al je moed bij elkaar, verstand op nul en stap op 'm af.

gewoon met hem flirten, flirt ie terug zit het wel goed!
en niet naar de ‘bron’ luisteren.

mijn soort vriendje had ook gezegd dat hij iemand anders leuk vond tegen mn vriendin
maar ik vond dat meteen al heel raar, en toen wij zegmaar wat kregen heb ik gevraagd wat dat toen was
&hij had dat toen wel echt gezegd, maar eigenlijk meende hij het niet, was het een vergissing en wilde hij dat ook niet zeggen eigenlijk
dus als jij denkt dat hij niet die ander leuk vind
zou ik er gwn voor gaan! :slightly_smiling_face:

Haha thanks, ik heb laatst ook respect gegeven op zn foto
maar heb nooit feedback gehad…
maar hij zegt nooit dankjewel voor je respect ofzoo, tegen niemand dus…

Dan doe je het zelf? :slightly_smiling_face:
je kan hem ook bedanken!

Maar het was al een paar weken geleden

misschien vind ie twee meisjes leuk?
of jou heel leuk en als je niet wil, dan die maar.
of andersom.
maar dat kan wel hoor, dat heb ik zelf ook wel eens gehad, vooral als je beide nog niet zo goed kent.
tja als je hem leuk vind zou ik er gewoon voor gaan, stuur hem eens leuke spontane krabbel en spreek hem eens aan in de pauze als ie weer oogcontact zoekt, of gewoon een glimlach, als je dit allemaal nog wel eng vind.
xx

ik hoop het :frowning_face:

Vandaag liep ik achter hem en keek hij 4 keer achterom!

Ik snap het niet meer…

hoe weet je dat ie eidere dag op je hyves kijkt?

vraag ik me ook af?
of ben je goldmember?

Nou…krabbel hem een keer? Hij kent jou ook, anders geeft ie geen respect :slightly_smiling_face: En het is de makkelijkste stap naar ‘echt’ contact. Tenzij je in real life op hem af durft te stappen maar naar aanleiding van je verhaal lijkt me dat niet