LOVE'

heey:),
Ik ben al een tijdje , nouja, best lang verliefd op iemand zo’n ongeveer 8 maanden of zo? Maar ik kan hem gewoon net uit miJn hoofd zetten en weet dus nu niet hoe het moet want hij was en is nog steeds bezet. Alleen heb ik gehoord dat zij het will uitmaken met hem. Maar wat moet ik nu doen? Ik droom gewoon nog over hem??

xxkuskus’

Ze heeft het vandaag uitgemaakt met hem. En m’n vriendinnen doen nu ook heel ‘stom’ ze doen nu veel meer met z’n 3en en laten mij erbuiten! En ik heb al geprobeerd om te kijken naar andere jongen ,maar het lukt gewoon niet!

Afwachten of zijn vriendin het wel echt uitmaakt, want nu is hij nog bezet en vind ik dat je niet iets mag doen.

Daarna: vraag hem eens mee uit.

daarna zou ik ook nog even wachten met het uitvragen hoor. Anders wordt hij die jongen die zo snel weer een vriendin had, en jij ‘de slet’ die daar ook nog echt aan mee doet.
Ik bedoel, we hebben hier genoeg topics over meisjes die het rot vonden dat hun vriend zo snel weer iemand had!:’)

dat wat ‘ikheetniethenk’’ zegt doen.
En om hem te vergeten? Kijk wat rond naar andere jongens, zoek wat contact met andere jongens. De wereld zit er nog veel mee :grinning: (gelukkig!) En stel, je wilt wachten tot hij vrijgezel wordt, maar uiteindelijk blijft hij en zijn vriendin wel samen… zal het je uiteindelijk meer pijn doen. Zoek afleiding, ga met vriendinnen wat leuks doen of uit, en dan loop je vanzelf een jongen tegen het lijf die vrijgezel is en ook zo leuk is of misschien wel leuker :grinning: