love things :S

haajj

Uhm… ik ben de enigste van mijn groepje die nog niet heeft gezoend en ik zit al in de derde. En telkens als ik een jongen leuk vind vind hij mij niet leuk. Jongens uit mijn klas zeggen ook dat ik lelijk ben enzo. maar ik ben niet lelijk, ik bedoel ik zie lelijkeren. waarom zeggen ze dat? En nog een vraag, een jongen die ik ken die doet echt heel aardig tegen mij , maar hoe weet je eigenlijk wanneer een jongen je leuk vind?

alvast dankje;d

xxx

Wat een vragen.

1. Je bent ten eerste niet de ‘‘enigste’’ maar de ‘‘enige’’. Daarbij is het helemaal niet erg nog niet gezoend te hebben op jouw leeftijd, want dat verschilt bij iedereen. Ik zit in de 5e en nog nooit gezoend, dus.

2. Jongens uit jouw klas kunnen echt niet bepalen of jij lelijk bent. Laat ze lekker praten, laat je niet kennen en zie in dat je echt niet lelijk bent. Schoonheid is subjectief, dus die jongen die aardig tegen je doet kan je wel eens heel mooi vinden!

3. Die jongen, ga gewoon wat flirten, vaker met hem praten en kijk of jullie mekaar leuk genoeg vinden en als dat het geval is, gaat het echt allemaal vanzelf.

Sorry nederlands is niet mijn beste vak :blush:

1. Er is een topic voor meisjes die nog nooit gezoend hebben
  2. Er is een topic genaamd ´Vindt hij me leuk?’

:slightly_smiling_face: staan tips en verhalen in; je bent heus niet de enige.

jeetje, best veel spelfouten, enige, haai, vindt hij, blabla.
okee, maar er is dus een algemeen topic.

Ik zit ook in de 3e en heb ook nog nooit gezoend. Maar jongens vinden mij wel knap en lekker enzo, en heb al zo vaak de kans gehad. In de vakantie ook, maar ik wil gewoon wachten tot het beste moment denk ik ofzo ? :blush:
En mijn beste vriendin word ook lelijk genoemd door lelijke jongens uit haar klas, maar ik vind haar echt heel knap ! Dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Maar ik zou gewoon wachten jo, je hebt nog heel je leven. Ik heb er ook geen problemen mee haha .