Love Story Contest by ; Anastasiaaax

Helleuw !

Ik weet niet of dit soort contests al bestaan maar k dacht is wel leuk ,
De opdracht bij dit contest is dat je een kleine Love Story maakt met een opdracht.
Die love storys hoeven niet lang te zijn , maar wel leuk natuurlijk !

Je loveStory mag in het Engels , hoeft niet (:

Deelneemsters ;
- tethje

• MyPerfectDress (Winnaar opdr. 1 )
  • FASHONBABE
  • emmelyxoxo

Opdracht 1.
De opdracht is om een love Story te maken die zich afspeelt op het strand ,
Verder mag je alles zelf bedenken .

Opdracht 2.
Dit is een best wel vrije opdracht ! Deze personages moeten erin voorkomen ;
Jasmijn - Aardig en verlegen , verliefd op Lex
Lex - Stoer en Knap , populair
Merel - Arrogant en verliefd op Lex, populair
Roy - Beste vriend van Lex
SUCCESS x

Deadline ; 15 JULI

Good Luck , x Anastasiaaax

Om alvast in de Love - Stemming te komen een paar plaatjes x

http://i.imgur.com/rVWGQ.jpg

http://i.imgur.com/rHKfw.jpg

http://i.imgur.com/MvRLb.jpg

http://i.imgur.com/7NqEo.jpg

hahahah leuk bedacht ja!! maar ik denk niet dat ik daar tijd voor heb :frowning_face:

Anders kijk je maar :grin:
Je krijgt wel lang de tijd en ze hoeven niet heel lang te zijn.
We zien wel x

ik wil wel meedoeenX

Lijkt me leuk, nog nooit gedaan. Ben benieuwd! I’m in. :’)

Gezellig :slightly_smiling_face: ik zet jullie er vanavond bij !

‘Love on the beach’

[i]Peter is zijn naam… Even denk ik aan die tijd toen we nog niks hadden. Ik had een crush op jou, maar jij zag mij toch niet staan dacht ik. Vanaf nu denk ik daar heel anders over, jij ben nog liever, knapper en romantischer dan ik dacht. Je bent het allerbeste wat me kan overkomen, het klinkt wat afgezaagd, maar zo zat het.
Ik moet aan je denken, ik zit alleen in het zand, kijk ver weg naar de horizon. Ik was aan het dromen toen ik wakker werd geschikt door een golf , hij bereikte bijna mijn tenen. Snel trok ik mijn benen terug, ik schoof wat naar achter en sloeg mijn armen om mijn benen. Ik genoot van die zuisende wind om mij heen. Heerlijk was het, gewoon even tijd, weg van school , weg van de menigte. Het enige wat ik miste was jou, jij die naast me zat en een arm om me heen sloeg me aankeek met je ogen. Ik hoor in de verte iets maar negeer het. Ik sluit me ogen en luister naar de zee.

Opeens voel ik twee handen in mijn zij, ik geef een gil. Ik schrok ontzettend, draaide me om en zag jou, het maakte alles goed. ‘Hai’ zei ik. ‘‘heeei!’’ zei Peter enthousiast. ‘’ Uhh , ik dacht dat je naar een verjaardag moest?’’ vroeg ik rustig aan hem, maar hij schudde zijn hoofd, ‘‘Nee, het enige bij wie ik wil zijn is bij jou’’ Ik voelde dat mijn wangen rood worden, ik werd altijd verlegen als hij zulke dingen zei. Hij kwam naast mij zitten en sloeg zijn arm om me heen. Samen keken we naar de Zonsondergang, dit was hoe ik me het altijd voorstelde, dit zie je toch ook altijd in die verhalen? Dat een verliefd stelletje samen op een verlaten strand naar de zondsondergang kijken, en dan… Nee, daar moest ik niet aan denken, zoenen, ik heb dat nog niet gedurfd, ik was nog altijd het enige groentje in mijn vriendengroep. Het leek me altijd vies en eng. Het enige wat ik had gedaan was een kusje op de wang van mijn vriendje in groep 8. Maar door jou ben ik er anders over gaan denken… Ik weet dat jij het wel durft, maar in die 2 weken dat we met elkaar hebben hadden we elkaar alleen nog maar een normale ‘kus’ en knuffel gegeven. Dat kwam door mij, ik was er nog niet meteen klaar voor.

Ik zie uit mijn ooghoek dat je naar mij kijkt, ik durf niet te kijken, ik doe het toch. Ik kijk diep in je ogen, nu gebeurd het, nu moet ik het doen! Er spookten allemaal vragen door mijn hoofd. Onze hoofden kwamen langzaam bij elkaar, ik sluit mijn ogen, voel jouw zachte lippen tegen mijn mond en dan… zoenen we. Ik voelde me dolgelukkig. Het leek eeuwig te duren. Ik trek me heel langzaam terug… We kijken elkaar aan, hij glimlacht naar me. Hij pakt mijn hand en staat op. Samen lopen we langs de waterkant, dit wil ik, voor altijd bij jou zijn… <3[/i]

http://i50.tinypic.com/2qd4xh2.jpg

Wauw @MyPerfectDress ! Heel mooi ! Als ik jullie er vanavond bij heb gezet word je dikgedrukt . Ook leuk dat je een plaatje erbij hebt gedaan
x

dankjewel :’)

No problem :grinning: Hij is echt heel leuk !

hihi! UP :slightly_smiling_face:

Oh dit vind ik wel leuk eigenlijk :slightly_smiling_face: ik wil wel meedoen.

Oh jammer , ik dacht dat deze contest in het engels was.

-

Jij bent perfect voor mij. Wat is dit een heerlijke dag. Ik had niet verwacht dat er nog zo’n dag zou komen in Frankrijk, waar ik met mijn ouders zit. Maar nu ik Ian heb ontmoet is alles anders, is alles mooi aan dit land. Het zand plakt aan mijn benen, mijn jurk is nat van het water, maar het maakt me allemaal niet uit. Ik ben met Ian, en dat maakt me blij. Een tijdje zoenen we op het warme, of zeg maar beter hete zand. Dan staat Ian op en ik vraag me af wat hij gaat doen. Verlaat hij me? Net nu het zo lekker op het strand is. Maar Ian trekt me mee het water in. Het water. Mijn jurk! Nu wordt hij helemaal nat, terwijl het een witte dus doorschijnende jurk is… Toch maak ik me er maar een seconde druk om. Als ik in het water lig en de zon op me voel branden, ben ik al heel blij, maar dan krijg ik nog een zoen van Ian. Hij duwt me plagerig onder water en als ik naar boven kom, proef ik zout in mijn mond. ‘Bah!’ Nu duw ik hem onder water en hij giert van het lachen.
We zoenen. Heel lang. Ik proef alleen nog maar zout en de lippen van Ian. Als we eindelijk van elkaar los zijn gekomen, zie ik iets. Iets angstaanjagends in het water. Ik begin te gillen en Ian raakt in paniek van mijn gegil. Ik zeg niks, ik kijk alleen maar en dan wijs ik naar wat ik zie: Een haai. Ja, hier moest ik voor oppassen van mijn ouders, eigenlijk mocht ik niet eens het water in. Maar ik heb het toch gedaan, omdat ik zo dol ben op Ian. Nu denk ik alleen maar aan Ian. Als die haai mij bijt en ik heb Ian op de kant kunnen krijgen, vind ik het al prima. Ik sleur Ian mee, maar het gaat moeizaam. Hij is zwaar en zo in paniek dat hij niet zelf wil zwemmen. De haai komt dichterbij dus ik fluister dat alles goed komt. Dat we hier levend, zelfs niet gewond uitkomen.
Dat zeg ik alleen om hem gerust te stellen. We zijn nog niet bij de kant. Ian is helemaal rood en hij zweet. Ik kijk achterom maar zie geen haai meer. Nog een klein stukje… We zijn bij de kant, moe. Ian kan haast niet meer praten. Ik geef hem een lange kus. ‘Jij bent perfect voor mij,’ zegt Ian. ‘Jij hebt mijn leven gered.’ Ik luister naar Ians woorden. We liggen nog de hele avond op het strand, we maken een wandeling, we zoenen, we eten en we drinken. Deze vakantiedag met mijn vakantieliefde ga ik nooit meer vergeten, is wat ik aan het eind van de avond denk.

http://i45.tinypic.com/avpyqs.jpg

ik ben vandaag ziek dus ik kan aan mijn verhaal werken ik denk dat ik hem vanavond er op zet en anders morgnXX ik vind dit echt een leuk contest!

Aww :wink: bedankt allemaal voor de lieve reacties !
@ClassicYasmin Dat was ik vergeten om in de begin-post te zetten .
het mag ook in het Engels (: Bedankt dat je het even zegt , dan kan ik dat erbij zetten !

@Malicious Wauww (: ook heeel mooi verhaal , Ik ga je dikdrukken :grinning:

-

Uppppppp (: