Love Stess! Helluppp

Hee,

Ik heb een probleempje ik heb dus met mijn crush getongd,ik vond hem echt heel leuk alleen hij wilde meer, dus hij wilde seks met mij hebben. Hij zit in de tweede en hij is 14 en ikzelf ben 13.

Uiteindelijk heeft hij mij nog een keer gezoend, en zei hij dat hij een relatie met mij wilde.
Ik was erg aan twijfelen of het nou wel of niet goed was.

Ik heb toch nee gezegd hij was daar erg boos over, ik vind hem wel heel leuk en super knap.

Wat moet ik nu doen? ik wil geen ruzie

Kuzzies wanhopige June

Hij klinkt (logisch) nog erg onvolwassen. Boos worden omdat je niet meer wil is een rode vlag. Dan stelt hij zijn eigen plezier voorop en niet die van jou.

Ik zou gewoon nog paar jaar wachten met seks en genieten van zoenen. Dat is ook leuk. Wil hij meer, en hij respecteert je niet, dan niks mee beginnen. Er zijn leuke jongens genoeg. Je hoeft niet bang te zijn dat hij de enige is. Dat dacht ik vroeger ook. Het blijkt dat het stikt van de leuke jongens. :wink:

1 like

Het stikt trouwens ook van de niet-leuke jongens die misbruik maken van meiden :exploding_head:

1 like

Bedankt voor je hulp!! En ja poehh wat een knappe jongens zitten er op het Regius college wilheminalaan. En sinds vind ik zowat alle jongens knap met blond haar en blonde krullen haha mijn vrienden worden er gek van

You go girl! Super goed dat je voor jezelf hebt gekozen hierin. Als is hij nog zo knap en zo leuk, zodra hij over jouw grenzen heengaat is het een eikel.

Hij is 14 en wil waarschijnlijk stoer doen, maar dit is niet de juiste manier. Mocht je hem echt nog steeds superleuk vinden, twijfelen en hoop hebben dat hij bijtrekt dan kun je nog eens gaan praten maar anders lekker laten lopen.
Je bent 13, ga lekker met je vriendinnen erop uit en geniet daar maar heerlijk van! Je hebt nog genoeg tijd om leuke jongens te vinden, te zoenen, een relatie mee te nemen en ooit seks mee te hebben.

1 like

Thanksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

:stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :purple_heart: :purple_heart: :purple_heart: