love-ring accesoirize

In de voorjaarsvakantie ben ik met een vriendin gaan winkelen in Maastricht. Nou woon ik daar ontzettend ver vandaan, maar dat was dus voor 1 keertje. In de accesoirize heb ik daar een ring gezien met de tekst ‘love’ erop. Ik vond hem echt zo prachtig en heb er ontzettend spijt van dat ik hem niet heb gekocht. Ik heb het er sindsdien nog elke dag over. Nou werd m’n vriendje gek van me en wil hij hem alsnog voor me kopen voor m’n verjaardag. alleen… ik woon in Gouda, en er is hier geen Accesoirize. Zou iemand in Utrecht of Rotterdam of ergens anders rond Gouda, voor mij willen kijken naar deze ring? We gaan hem dan samen kopen, maar het zou toch zonde zijn als hij er niet is, zijn we voor niets gegaan.

Okee, heel lulverhaal. maar ik zou echt heeeel blij zijn als iemand voor me wilt kijken!

Ow, dit is de ring:
Klik

Op de foto ziet hij er niet uit, maar hij is echt heel mooi. hij is er in goud- en zilverkleurig. Ik ben op zoek naar de zilvere.

Bij ons bij de v&d zit een accesoirize in… misschien bij jou in de buurt ook?

Is denk ik al uit de collectie ?

ja idd, bij ons in de v&d zit ook een accessorize!
anders zie maar als upje.

accessorize heeft ook een webshop trouwens (:

ik heb deze ring en hij verkleurt snel en hij geeft groenig op je vinger af! dus laat je vriendje maar een mooiere ring voor je uitzoeken :wink:

Bij ons in de v&d zit geen accesorize, maar als hij idd snel verkleurd dan valt me dat ontzettend tegen.

En ik heb met valentijn al de perfecte ring gekregen eigenlijk. daarom vond ik het eerst ook lullig dat hij deze wilde kopen. Deze ring heb ik elke dag al om.

Maar ik ben gewoon verslaafd aan ringen. Naja…

haha same here! heb ook een ringen verslaving… het kan niet gek en groot genoeg.

Wauw, hijs wel vet mooi (=

Dat is wel zonde! Misschien kan je hem lakken met doorzichtige lak?

accesoirize in hoog catherijne in Utrecht?

Ik zag hem laatst in de Kalvertoren… Maargoed, of je daar veel aan hebt…

haha als je het eerder had geplaatst had ik kunnen kijken xD
heel het weekend in maastricht geweest, kom er vaak xD vriend woont der :stuck_out_tongue:

Accesoirize zit ook in Den Haag en Leidschendam :slightly_smiling_face:

Leuk zeg!

Er zit er ook een in Den hAAg inderdaad.
Ze hebben toch ook een webshop?
Ik heb die ring voglens mij nog niet zo lang gelede gezien in DH.

Leuk zeg!

Er zit er ook een in Den hAAg inderdaad.
Ze hebben toch ook een webshop?
Ik heb die ring voglens mij nog niet zo lang gelede gezien in DH.

Haha in leidschendam? dat had ik nou echt niet verwacht.

er zit nu ook een love ring , bij een setje van de H&M van ringen . 4.95 als het goed is

Het is een topic van bijna halfjaar geleden :’)

bij de bijou birgitte (?) zag ik hem ook 3 weken geleden, in groningen!