love of vriendschap?

he, ik zit met een groot probleem :expressionless:
bij ons op school zit echt een hele leuke, cute boy. van 13, hij zit nu in de eerste.
ik zit in de tweede, ( ben ook bijna 14. ).
hij vind mij ook leuk zeggen, friends.
echt, als je zijn naam zegt krijg ik kriebels& word ik helemaal gek. ik heb zijn nummer, zijn msn. het is altijd heel erg gezellig enzo met hem. hij stuurt : ;$ & (L) & (K) dusja, dat zit allemaal wel goed! ik vind hem echt geweldig, en hij heeft zelfs gezegd dat hij me lekker vind ;$! :couplekiss_man_woman:
poeh, ik was helemaal in ze zevendehemel haaha!

alleen nu het big problem!
mijn vriendin vind hem ook heel erg leuk…
en dat is dus zo kut, ze reageerd heel erg jaloers en gaat allerlei dingen verzinnen.
zoals vorige week vrijdag; ging ze verzinnen dat ze ziek was, zodat ze aspirine’s kon halen maar dat deed ze dus niet, ze ging alleen maar langs zijn lokaal lopen. :rage: ik voel me dus best wel veraden. ik wil deze jongen echt niet laten gaan!
hij is zo lief, en leuk een aardig…
maar mijn vriendin wil ik ook niet kwijt…

ik weet echt niet meer wat ik moet doen :crazy_face:

Laat die jongen kiezen, of offer hem op voor je vriendin. Maak de keuze maar.

Tja, vriendschap gaat voor denk ik maar. Maar dan zou ik wel een afspraak maken met je vriendin dat jullie ALLEBEI ermee kappen!

maar ik wil hem niet laten lopen.
als die vriendin nu al zo raar doet?

Ik geloof dat jij wilt horen dat je voor die jongen moet gaan en dat jouw vriendin niet dom moet doen?

:darth:

[b]

[/b]

Praat er met je vriendin over. Het is nogal duidelijk dat zij hem ook leuk vind.

Ik heb dit ook gehad en ik had dus met die jongen gezoend. En het heeft bij mij super lang geduurd voordat onze vriendschap weer normaal was. Dus praat er echt met je vriendin over. Dit had ik namelijk niet gedaan want ik had nooit gedacht dat ik met hem zou zoenen. Succes!

haha, mijn vriendin wil hem niet meer ofzo.
ik heb heel lang met haar gepraat, en gewoon alles gezegd wat ik ervan vond/dacht en haar verhaal ook aangehoord. en het bleek dat zij nog helemaal geen zin had in weer een relatie. :bored:

voor niks dus al die gezeik haha,
thanks girls!

hoh 13 jaar vind ik dus kei jong om nu al aan vriendjes te denken eh xD maarjaa de tijden zijn verandert sedert ik 13 ben gewees ( en da’s nogmaar 6 jaar geleden )

hahahahahahahaha
ja, tijden veranderen.