Love Issue

Het begon zo:
T begon dus eind vorig schooljaar…ik was uit en wilde naar huis gaan
bij de hekken stonden steven’s klasgenoten en ik liep daar voorbij
ik kende ze helemaal niet… duss 1 van die meisjes vroeg aan mij of ik steven leuk vind maar ik kende steven nog helemaal niet… ik wist echt niet wie dat was
ik negeerde ze en liep door… en ik hoorde een paar jongens een beetje lachen
Ik snap echt niet hoe ze daarbij kwamen. later kwam ik erachter wie steven was en ik merkte ook wel dat hij steeds naar me keek
Eerste dag van dit schooljaar liep ik van de kelder waar alle kluisjes staan naar boven en steven en zijn vriend rewien gingen net naar beneden. Ik kwam ze dus tegen op de trap. Die rewien riep BOE! Ofzoo naar mij en keek Steven weer gelijk aan… en steven keek weer naar benenden.

Verder dit schooljaar keek hij best veel was me opgevallen.
Hij keek naar me en als ik weer keek, keek hij gelijk weer weg of hij keek dan gelijk naar beneden Dat ging altijd zo door.
Maar hij kijkt heel snel ander weer GELIJK weg
Hij heeft 2x in mijn ogen gekeken Maarja ik weet dus niet of hij me leuk vind
Soms doet hij best vaag… de ene keer doet hij wel alsof ik besta en geeft mij teveel aandacht, de andere keer doet hij alsof hij me niet ziet en geeft geen aandacht

Nou dit gebeurde er woensdag bijvoorbeeld:
de eerste pauze zag ik m niet omdat ik een luistertoets engels had
en na engels mochten we die pauze inhalen en steven had, zoals elke woensdag business school en had in de mediatheek, naast de aula les
ik stond achter een comuter in de aula met zo’n jongen van mijn mijn klas die gwn echt zonder grap 1.95 meter is en steven kent hem goed :stuck_out_tongue:
later kwamen steven, rewien en nog zo’n andere klasgenoot uit dat lokaal
en begonnen iets te roepen naar die jongen die naast mij stond
en toen kwam steven als eerst naar ons toe. hij stond eerst naast die klasgenoot van mij en later stond hij precies tegenover mij en begon steeds te kijken
en rewien stond naast hem steeds te lachen en die andere klasgenoot van steven stond precies achter mij… hij begon grapjes te maken en ging lachen … en ik keek steeds naar dat scherm want ik wist niet wat ik moest doen hahah maar ik begon uiteindelijk ook te lachen*en hij bleef maar kijken en lachen… later gingen ze weer hun klas binnen & ging ik ergens zitten, bij andere klasgenootjes van mij en ik draaide me om en keek de mediatheek binnen en Steven keek net weg daarna ging de bel en ging ik weer naar mijn les na die les was ik uit… dat was ongeveer half 1 en hij ging net naar de wc en zag mij aanlopen en hij keek weer, niet veel later kwam hij gelijk die wc uit en begon weer te kijken maar ik ging weer bij mijn andere klasgenoten zitten

Sorry voor dit lange stuk :blush:

even lezen

Ik denk wel dat hij je ziet zitten. Of in ieder geval heeft opgemerkt.
Maar wat is je vraag precies?

wat een verwarrend verhaal :")
maar volgens mij weet hij niet zo goed wat ie ermee aan moet. Spreek een keer met 'm af, ga dan ergens iets drinken ofzo, dan leer je hem beter kennen. Of vraag eerst zijn nummer, of zoek 'm op op hyves en voeg 'm dan toe, vraag dan z’n msn, daarna z’n nummer enz. enz.

@deboorah
of hij mij nou echt ziet zitten of niet

:yawning_face: